7 chatai par 7
7-chatai par 7-sadhu bethe the,
1 Aadmi ne sbse bade sadhu se
pucha-"Baba Ladkiya line nhi
deti ky karu?
Sadhu(chote sadhu se )- 1 chatai
aur laga bhai ke liye.
by Pak101.com (few years ago!) / 958 views
Similar Jokes
A boy 2 pathan: Mai agar chahon to tamam Pathano ko Jannat se nikal kar Jahanum main la sakta hoon.
Pathan: Kaise?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga
by itrat batool (few years ago!)
GIRL : Suna he is ghar me Bhoot Pret rehte H
GOLU: Pata nahi Mainto 7 saal pehle mar gaya tha
MORAL :
GOLU ko marne k baad bhi akal nahi aayi
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Janeman! Tute huye dil se pyaar karogi ya dil tutne tak pyaar karogi.
Girl : Haramkhor! Tuti huye chappal se pitega ya chappal tutne tak pitega.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Do sardar raat ko ghoom rahy thy
1st sardar:
bohat garmi hy yar
2nd:
Han yar agar din hota to kahin chhaon mai beth jaty.
by Razzi (few years ago!)
Girl-Mujhe Kyun Dekh Rahe Ho?
Tumhari Koi Behen Nhi He Kya?
Boy-He EsLiye To Dekh Raha Hu
Girl-Kyun?
Boy-Meri Behen Ko
BHABHI
Chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:Sister muje 1 bottle blood dedo
Nurse:Blood grouP bolo
Sardar:konsa b chalega
Nurse:kaise chalega?
Sardar:Galfrnd ko love letter likhana h........
by Pak101.com (few years ago!)
MATHS Teacher To Our Brilliant Sardar
How Can U Distribute 8 Apples
Among 6 People Equally?
Sardar:
Juice Bana K De Do Na Madam
by Pak101.com (few years ago!)
Bottle main Pepsi say zyaada....
Used Socks main smell say bhi zyaadaa....
Adnan Sami main charbi say zyaada...
Mithai main sweet say zyaada...
Pakistan main coruption say zzyaada...
I LOV U
by Mazhar Khan (few years ago!)
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Pak101.com (few years ago!)
If sumone calls u crazy, dont mind,
If sumone calls u duffer, relax,
Ff sumone calls u stupid be cool,
But if sumone calls u “cute”
.
.
.
.
.
.
.
.
Aik Zordar Thappar lagana us ko,
Mazak ki b koi hud hoti hai.
by nadeem (few years ago!)