Kya Aap Bhi Kabhi Ese Pareshan Hue Hai?
Pathan Apne Dost Se: “Yara Hum Subha Se Bohat Preshan Hai”
Dost: “Kyun Khan Sahab, Kya Hua Hai?”
Pathan: “O Yara, Subah Se Hum Ko Koi Battery Low Ke Number Se Miss Call De Raha Hai“
by Pak101.com (few years ago!) / 1053 views
Similar Jokes
1 Baar 1 chor ne apni mangetar ko sone ka set dia
Mangetar ne khush ho k pucha is set ki keemat kya h?
Chor ne jawaab dia....:
Teen Saal Qaid...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Aurat ne ishara krke taiz a rhi bus ko roka.
Driver: Kaha jana hai?
Aurat: Jana to kahin nhi hai..
Bacha ro raha hai.
Zara bus ka horn poo-poo baja do..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
by inayat khan (few years ago!)
Usko paane ke liye mein bhagvaan se bhi lad leta!.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
par phir maine socha,
.
.
.
.
.
Exams ka time hai!
Bhagvaan se panga thik nahi!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Es mohawary ko estimal karo "mun mai pani aana"
.
Pathan Student: Jaisy hi mai ne Nal ko mun laga ke Nal chalu kia, tu mairy mun mai pani agia
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'
EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,
Dad: Tumhari he galti ho gi,
Maa: mera beta, thek to hai na tu?
Sis: bhai koi chot to nahi ayi?
Bro: yaar dihayan se chalaya kar,
Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?
Frnd O shit, biryani khate khate reh gye
by Pak101.com (few years ago!)
Shohar: Main tang aagaya hon, Tum humesha Mera Ghar, Meri Car, he kehti rehti ho.
Kabhi Hamara bhi keh diya karo.
Ab Almaari main kya dhoondh rahi ho?
Biwi: Hamara Dupatta.
by Pak101.com (few years ago!)
Hellow Friends
How r u i hope u will
Be Fine Listen 2 me Carefully
I like Friends Would u like Friendshp
With me.
So I m waiting
Shaniiiiiiiiiiii
0334-3158511
by Abdul Sami (few years ago!)