women

Women are like telephones. They love to be held. They love to be talked to. But, if you press the wrong button, you're disconnected.

by inayat khan (few years ago!) / 1132 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar-why are all these people

Sardar-why are all these people running?

Man- This is a race, the winner will get the cup.

Sardar-If only the winner will get the cup,
why r others running?

by Pak101.com (few years ago!)
1 boy to another

1 boy to another:
Yaar tum ne kabhi koi larki phansai hai?

2nd boy!
Yaar larki main ne phansa leni thi pr tum logon ne ye mohalla hi chor diya…! Hahahaha

by Pak101.com (few years ago!)
Dadi

Larki apni Dadi se: Main school nahi jawongi. Rasty main larkay chairty hain
.
DADI:Bahany mat banawo, mai bhi usi raste se roz bazar jati hon, Mujhe to koi nahi chairta

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Doctor k band clinic k agay

Doctor k band clinic k agay lambi line thi 1 Sardar bar bar line me ghusta Log usko pkr k pichey phenk datey.
Sardar:Lagay rho saalo, me b clinic nhi kholun ga!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bas karo kitna karoge

wife: bas karo kitna karoge? raat se kar rahe ho.
thaky nahi abhi tak?
husband: raat se kar raha hoon to kiya hua
aaj to main pora din karonga.
SMS itne saste jo hogaye hain.

by Pak101.com (few years ago!)
A MEMON MOVIE

A MEMON MOVIE
Hero: Hamja
Heroin: Julaika
Villain: Ghaffaria

Ghaffaria Julaika Ko Utha K Le Ja Raha Hay
Aur Wo Chilla Rahi Hai:
“Meekay Bachaai Hamjaa
Meekay Bachaai!”

Hamja:
Julaika! Aon Natho Achi Sakno..
Dukan Te Bo Rush Hai!:-D

by Pak101.com (few years ago!)
Girl Demanded for Ice Cream

Girl Demanded for Ice Cream
Boy Purchased It

Girl: Thank U
Boy: Sirf Thank U
...
Girl: U Want Kiss Na?
Boy: Arrey Romance Ki Bhuki,
Aadhi IcecreamDe....=D =)) :p
Girl shocked, Boy rocked :p

by Pak101.com (few years ago!)
13 bache woh kese?

Sardar: Khan Sahab aapke kitne bache hain?
Pathan: 13
Sardar: 13 bache woh kese?
Pathan: Susral walon se wada ker k aaya tha k biwi ko khali pait nahi rakhon ga.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Gf. chand kahan hai?

GF-Chand kahan hai? BF-Chand do hai, 1 tum aur
1 upar. After Marriage:Biwi- Chand kaha hai?
Pati-Andhi hai? wo upar kya tera Baap CFL jala k
baitha hai.:-|

by Tanveer Hussain (few years ago!)
chrsi

Eik charsi nay doston ki dawat ka program banaya,
aur apnay ghar say raat ko bakra chori kia,
Aur khoob dawat ki,
subha jab ghar poncha to bakra ghar main tha, bivi say pocha bakra kahan say aya?
Bivi boli bakray ko goli maro!!
yeh batao raat ko tum kuttay ko kahan lay kar gay thay

by Zia Rasool (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook