Student
Ek student Exam hall mai Paper par apna Panja Bana raha tha
Examiner: Beta Paper mai tu Hand ka diagram wala koi Question nahi
Student: Mai Paper Banany Waly par
Laanat bhaij raha hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
An old man married a young Girl, Someone asks the GiRL: Aap ne in mein Shadi ke liye kiya daikha?
Girl: Aik to inki INCOME or dosray in ke Din kam.
by tanveer hussain (few years ago!)
Wife Husband Se : Woh dekho ladka mujhe smile de raha hai....
Husband : Smile nahi de raha jab maine tmhe pehli baar dekha tha to mere bhi hansi nikal gaye thii....
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Hindi Wife: Raat ko aap peeke gutter mein gir gaye the.
Funny Hindi Husband: Kya bataoon, sub galat sangati ka asar hai, hum 4 dost... 1 bottle, aur woh teeno kambhakt peeten nahin.
by Pak101.com (few years ago!)
What is difference between Monkey and Donkey ?
Monkey will save this message and
Donkey will deletes this message.
Let see, Choice is urs!
by Pak101.com (few years ago!)
bari mushkil k bad pehli bar hamary ghr wo i thi
FARAZ
.
.
.
... .
Ami boli:
jao beta behan k liyay samosy le aao
by Pak101.com (few years ago!)
Funny Truth...
.
.
.
No one is as ugly as their identity card picture...
.
.
.
.
Nor as good looking as their facebook profile picture.
by tahir bashir (few years ago!)
GF-Mai Kisi Or Se shadi kar rahi hu Muje Bhul Jao BF-Na Tere Aane ki khushi Na tere jane ka Gum Ja Behan Ja Aj Se Tera Kissa Bhi Khatm -
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.
by Zia Rasool (few years ago!)
Sarder: Mera Bill Kitna He?
Call Center Girl:
To Knw Ur Curent Bill Dial 123
Sarder: Abe Gdheki Aulad
Me Curent Ka Nhi Mobile
K Bill Ki Bat Kar RAha Hu!
by Pak101.com (few years ago!)
pathan: yar main ne apni bv ko matric kerwaya inter kerwaya BA kerwaya, MA kerwaya, ab kia karu.
Sardar: ab ek acha sa ladka dekh ker shadi kerwado.
by Tanveer Hussain (few years ago!)