Sardar
Wife Husband Se : Woh dekho ladka mujhe smile de raha hai....
Husband : Smile nahi de raha jab maine tmhe pehli baar dekha tha to mere bhi hansi nikal gaye thii....
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1029 views
Similar Jokes
1 khubsurat smart larki ne gren sot pehna hua ta
Pathan ghor ghor k usko dekh raha ta
Lrki:khan sahb kia masla hy apko?
Pathan:Muje dawat e islami se pyar he.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Tumhe driver ki job de raha hun. Starting salary Rs.2000/-. Theek hai?
Laloo: U R great sir! Gaddi Start karane ki salary is o.k.......but? ? Gaddi chalane ki salary kitni hai... sir jio?
by Pak101.com (few years ago!)
Difference … :p
.
Teacher: “What’s something that you need,
That you can’t see or
feel.. ??
.
.
.
Student in 2000:” Air..”
and
.
.
.
.
Students 2013: “Wi-fi”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BV:"utho ji almari k paas 1chor khada h.
"Hus:"us k paas hathiyar hua to?"
BV:Oh ho ghabrao mat apka to insurance h or zewaraat ka nhi."
by Pak101.com (few years ago!)
Sawal: Kanoon dusri shadi karne ke liye permission kyun nahi deta?
Jwaab: Kyunki kanoon ke mutabik kisi ko ek hi gunah ke liye do baar saja nahi di ja sakti.
by Pak101.com (few years ago!)
31st March Or 1st april
Fool is Fool dosnt matter.
Wishing very happy, prosperous and joyful
Fool Day to the King of Fools.. :)
by lescol (few years ago!)
Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . .
Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . .
Ethay Tey Anni Peyi Hoyi Aey.
.
.
.
Sardar: A Blind Girl Is sleeping here ! ;
by Mohammad Ali (few years ago!)
Shocking
Story
Aik Larki ke pass unknown call Ayi,.
Larka:
Do u have boyFriend?
Larki:
Yes I have,
But Who are
u?
Larka: Tera bhai Ho ruk Ghr ake Batata hun.
by KASHIF (few years ago!)
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k logmaheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)