What is difference between
What is difference between Monkey and Donkey ?
Monkey will save this message and
Donkey will deletes this message.
Let see, Choice is urs!
by Pak101.com (few years ago!) / 935 views
Similar Jokes
Ek 10 saal ka bachcha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise karein”.
Mother: Tum yeh book kyon parr rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ki mera paalan poshan theek tarah se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Bank Manager: Hamaare bank mein hum aapko bina
interest ke loan milega…
Desi Customer: Arey, kaise manager hain aap jab
dena hai to thoda haste haste loan do, agar dene
mein interest nahi hai, to seedhe mana kar do…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Tv Kharidne Ek Dukan Pe Gaya Aur Dukandaar Se Bola
Santa: “Ye Tv Kitne Ka Hai?”
Dukandaar: “Hum Sardaro Ko
Koi Cheez Nahi Bechte”
Santa Bada Hairan Hua Par Chup Chap Vapis Chala Gaya Par Ek
Mahine Baad Clean Shave Karva Kar Fir Usi Dukan Par Gaya Aur Bola
Santa: “Ye Tv Kitne Ka Hai?”
Dukandaar: “Ji, Ham Sardaron Ko Koi Cheez Nahi Bechte”
Santa Phir Ek Mahine Baad Full Angrej Banke Usi Ke Pass Ja Pahuncha Aur Angreji Mein Bola
Santa: “What’s The Cost Of That Tv?”
Dukandaar: “Ham Sardaron Ko Koi Cheez Nahi Bechte”
Santa Gusse Mein Aa Gaya Aur Galiya Deta Hua Bola: “Saale,
Tujhe Kaise Pata Chal Jata Hai Ke Main Sardar Hoon?”
Dukandaar: “Kyon Ke Ye Tv Nahi Microwave Oven Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
A doctor says to his patient, “I have bad news and worse news”.
“Oh dear, what's the bad news?” asks the patient.
The doctor replies, “You only have 24 hours to live.”
“That's terrible”, said the patient. “How can the news possibly be worse?”
The doctor replies, “I've been trying to contact you since yesterday.”
by Mazhar Khan (few years ago!)
?17. ek bar 1 ladka apni aunty k ghar jata h.
Aunty- BetA! raat bahut ho gyi h tum GUDDU k pass so jao.
Boy- nhi Aunty. main bahar sofe pe so jata hoon.
Next mrng a hot girl brings tea 4 him.
Boy asks- tum kaun ho?
girl- main GUDDU. Aap kaun?
BOY- Main FUDDU!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Janeman! Tute huye dil se pyaar karogi ya dil tutne tak pyaar karogi.
Girl : Haramkhor! Tuti huye chappal se pitega ya chappal tutne tak pitega.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.
Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: U cheated me.
Shopkeeper: No, I sold a good radio to u.
Sardar: Radio label shows Made in Japan but radio says this is ‘All India Radio!
by Pak101.com (few years ago!)
Billu: WHAT IS LOVE?Tillu: JAB GIRLFRIEND
PAADE AUR USKI BADBOO BHI TUJHE GULAB KI
KHUSHBOO KI TARAH LAGE.Tab Samajhna Tujhe
Sachcha Pyar Ho Gaya..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik aadmi ko buhat pias lagi huyi thi. Woh aik sharbat walay kay pas gia aur kaha mujhay aik glass sharbat do. Phir kaha meri larayi honay wali hai.
Sharbat walay nay dheyan nahi dia aur sharbat ka glass pesh kia.
Woh aadmi sharbat pi kar bola. Mujhay aik glass sharbat aur do meri larayi honay wali hai.
Sharbat walay nay suna magar kuch kaha nahi. Phir is nay kaha.
Sharbat walay nay tisra glass bhi dia aur jab is nay sharbat pi lia to is nay pucha aap ki kis say larayi honay wali hai.
Is aadmi nay kaha. Tum say kiun keh meray pas denay kay liye sharbat kay paisay nahi hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)