Funny
New Sign board at a Pakistani Petrol Pump
“Please Don’t Smoke
here!
We know Your Life has no value
But
Petrol is very expensive”:-D:-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Santa aur banta ko 500 ka ek note milaa.
Santa: hum ise 50-50 karlenge
Banta: baaki 400 kaa kya karoge?
by Pak101.com (few years ago!)
A drunk man was strunlin 2
open door with key.
Frnd askd - Can I help 2open
the door?
Drunk: dude just hold the
house straight & i will
open the door..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Aaj short skirt kyun pehan k i ho?
.
Girl: Madam, aaj half day hai na iss liye. Full day par full dress pehenti hoon!!
.
ALL boys: Madam, kabhi holidayz mein bhi class lo na ek baar plz
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa tube light de neech muh khol ke khada si.
Kiyon...
Kiyon ki doctor ne kiha si: Aj tera pet kharaab hai, light hi khana.
by Pak101.com (few years ago!)
_____
_/___I__\____
'-o-------'-o--"
Corolla XLI 2012 Bhej Raha Hoon
Ham Doston Se Koi Hisab Nahin Krte. .*
.
.
Kapra Mar K Wapas Bhej Dena;-)
by Hader Maher (few years ago!)
Babbu maan's.... Aj din paper da, ajj padhna paina, Degree nal paya panga poora krna paina.., tusi pass krdeo thonu fark ni paina, je fail hogya mera kakh ne rehna
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apne Dost Banta Se Ek Sawaal Poochta Hai.
Santa: “Aisa Koun Sa Station Hai Jahaan Koi Bhi Train Nahi Rukti?”
Banta: “Nahi Yaar Aisa To Koi Bhi Station Nahi Hai Jahaan Koi Train Na Ruke”
Santa: “Acha Toh Tu Haar Gaya Na”
Banta: “Haan Yaar Phir Bhi Tu Bata”
Santa: “Abe Gadhe Radio Staion Hai Na Jahaan Koi Train Nahi Rukti“
by Pak101.com (few years ago!)
LAALU JI EK MAHINA BUSH SE TRENING LEKAR VAPAS AAYE.EK DIN PHONE AAYA.LAALU JI BOLE.
"who are u"
BUSH NE KAHA.
ARE SASURA HUM BOL RAHA HOON BUSHVA?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Wapda office fone kr k bola:Janab light band kr do
Wapda wala:kyun sir
Pathan:wo yara hamaray dimagh me aik nya gaali aya hai wo tumko dena hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Papa: Beta, teri mummi aaj itni khamosh kaise?
Beta: Papa, mummy ne lipguard manga tha, mene fevicol pakda diya.
by Pak101.com (few years ago!)