Mareez
Marez:doctor se mere danton main dard rehta hay or ab to danto main kerah bhi lag gya hay.bataye doctor sahib main kya karon?
Doctor….aap aik mahn tak ras or chay lein is ke alawa kuch na khayein .
Aik mahn tak marez rozana sirf or sirf chaye or ras par guzara karta raha magar aik din ras& khatam ho gye jis par marez ne socha ke chalo aj main sirf chaye pee leta hun.aaj guzara ho hi jaye ga.kal ras le aaon ga magar
kere ko acha na laga,foran bahir nikal kar kehne laga
Uncle aj ras nahi hay kya.
by Pak101.com (few years ago!) / 1022 views
Similar Jokes
Wo tu aj bi mujhe dekh kar muskarti hai.
Par un k bache bare kamine hain ju humein mamun keh k bulate hain
by Sabir shah (few years ago!)
1 Sardar k ghar k bahir name plate per likha tha
Wife- MSC aur
Husband- FSC
1 admin ne pocha sardar G aap ki bivi ne kis Subject mein MSC ke hai?
Or Aap k FSC mein kon sy subject thy?
Sardar bola: Subject da meno pata nai, Name plate da matlab hai
MSC- Mother of Seven Children
FSC- Father os Seven Children
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa went to temple & saw people puting coin in box & praying
Santa: Wow! How amazing. People are talking to God through coin
phone without receiver!
by Pak101.com (few years ago!)
Lady- Kya tumhari bus mein bachho ka aadha kiraya lagta hai,
Conductor-Haan,Agar 12 Se Kam ho,
Lady- Theek hai, Mere to 10 hi hain,.
by Pak101.com (few years ago!)
Maa apne bete se kehti: Beta so ja warna gabbar aa jayega.
Beta apni maa se kehta: Maa mujhe Chocolate do varna papa se keh dunga ke mere sone ke bad roz gabbar aata hai.
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye? 2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by Mohammad Ali (few years ago!)
Teacher:Children whom do u hate The most?
LKG Boy:Rajaram Mohan Roy.
Teacher: oh God!! Y do U hate him?
LKG Boy:He abolished Child Marriage
by Pak101.com (few years ago!)
Angraiz pathan se: What is ur name ?
Pathan : Resspect flower
Angraiz : what
Pathan : Yara aik to aap ko eanglish bhi samj nahe aati
Ezzat Gull
by Pak101.com (few years ago!)
Meaning of Marriage for a woman –
Sacrificing admiration of many men for the criticism of one man!
by Pak101.com (few years ago!)