What comes first
Lecturer: What comes first - Sun or Moon?
Student: Obviously Moon.
Lecturer: How?.. Student: Abe Dhakkan Honey'MOON', k baad hi to 'SON' Ayega na...
by Pak101.com (few years ago!) / 939 views
Similar Jokes
Wife-Please Bike Tej Na Chalao...
Muze Dar Lag Raha Hai..!
Santa-Agar Tuze Bhi Dar Lag Raha Hai..
To Meri Tarah Aankhe Band Karle..
by Pak101.com (few years ago!)
Police: Tumhari wife ghum howi to tum ne Police ko kion nahi bataya?
.
Saradar: O Jee pahly scooter ghum howa tha to police ne 20 din chala ke wapis ki thi.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pati- Meri Nazar Kamzor Ho Gayi Hai, Sochta Hu Chashma Banwa Lu.
Patni- Rehne Do! Colony Me Mujhse Sundar Koi Nahi Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Facebook Pakistan Mein Ejaad Hota to?
Like: Lush
Comment: Jhuti Tareef.
Unlike: Ponka
Single: Akeli hai, Patalo isay
In a Relationship with Asim: Asim k Saath Full time Chakkar
Home: Apna Adda
Add as Friend: Yaar Banao aur Chakkar Chalao
Remove Friend: Isko Chor, New Pata
Friendlist: Apnay Jigri Yaar
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Memon Had An Accident In His New BMW When Cops Arrived, Memon Cried ..."Officer My Brand New Car ! ! " Cops Says: "Your Materialistic Nature Makes Me Sick And You R So Blinded By Money, You Haven't Noticed That Your Left Arm Has Been Cut Off In The Accident !" Memon Looks At The Left Arm N Yells . . . "OH MY GOD - My ROLEX"
by Azhar Ali (few years ago!)
Santa was cooking Murgi,Wen he added Hara Dhaniya guess wat Happened?The Murgi start Dancing & Singing 'HUM PE YEH KISNE HARA RANG DALA.MAAR DAALA.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan angoor bech raha tha
Magar kah raha tha "aalo le lo aalo"
.
1 Admi ne kaha Khan sahb yai tu angoor hain
.
Pathan: Chup ! Warna Makkiyan aa jayengi
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
The most rommantic country of the world..? guess! O yes!!! pakistan u know why? har raat candle light dinner… =P Thanks to wapda for Load Shedding
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
AAJKAL ki Nojwan Nasal K Bigrne ki Waja?
Mobile??
Media??
Intrnet??
Nahi
10th class ki Urdu ki Ghzlen;-)
Achy se Achy Bchy ko Ashiq
Bna dti hen:-)
EXAMPLE :-
Deedar ki Talab he to Nazre
Jamaye Rakh
Ghalib…
Parda ho ya naqab, Sarakta
Zaroor hy
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ladke wale ladki dekhne gaye.Ladk ne Ladki se pucha:"Aapko KHANA BANANA aata hai "?Ladki : " Nahi mujhe to BANANA KHANA aata hai..
by Pak101.com (few years ago!)