Student
Baap: Afsoos ke tum imtihan mai fail hogaye !!
.
Beta: Kia karta, sary sawal sood par tay, owr sood haram hai !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 879 views
Similar Jokes
Bania: Bhagwan, agar tum muje 100 rupe do, to 50 rupe main mandir me dunga.
Thodi dur ja k Bania ko 50 rupye mil gaye.
Funny Bania: Wah Bhagwan, itna bhi bharosa nahi, apne paise pehle hi kat liye...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ke bagiche me bahut sare ped the,
Sardar:
naukar ko bola ped ko pani dal.
Naukar:
bola saab barish aah raha hai,
Sardar:
abe budhu chhatri pakadke dal na!.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: DELHI May Kutubminaar Hai.. A Student Was Sleeping..
Teacher Wakes Him Up & Asks: "Wht Did I Say"? Student: "Delhi Mey Kutta Bimar Hai" :-)
by Pak101.com (few years ago!)
BV Ne Kalaai Aage Barha Di
Or Ankhen Band Kerlen,
Jab Thori Der Me Ankhen Kholen To Memon Marker Se Hath Pe Watch) Bna Rha Tha. B.V: Ye Kia?
Memon:Moo Dikhaee.
by Pak101.com (few years ago!)
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par "WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main "DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...
by Shafqat Ali (few years ago!)
Jes Din Se us Bewafa Ne Mujhy Chora Hai
.
“Dost”
.
.
.
.
Yaqeen Mano
.
.
.
.
.
.
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din Aaram Se Chal Jati Hai..?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl To Her Boy Friend:Darling, Do You Know Handsome N Smart Boys Always Get Stupid Girl Friends.Boy: Thanks For The Compliment, Darling
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Cheeta Cigarette ka sutta lagane hi wala tha ki achanak ek chuha wahan aya aur bola bhai chor do nasha, ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt hai. Cheeta choohe k sath chal dia Aage 1 hathi cocaine pi rha tha, chooha Fir bola, bhai chor do nasha,ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maalik Makaan: OK, mein tumko kiraya dene ke liye aur 3 din ki mohlat deta hun.
Funny Sardar Ji: Theek hai ji, mein Diwali Holi aur Chrismas ke 3 din select karta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bachcha Road Pe Kuttay Ko Le Ja
Raha Tha....
Ek Police Wala Hanste Huye:- Beta
Apne Bhai Ko Kahan Le Ja Rahe
Ho??
.
.
.
.
.
.
Bacha: Police Me Bharti Karwane le ja rha hu Uncle
by Pak101.com (few years ago!)