Best Reply Given By A Clerk

Customer To Clerk: “Agar Main Aaj Check Deposit Karta Hoon, To Kitne Din Mein Clear Hoga?”
Clerk: “Sir, 3 Din To Lagenge”

Customer: “Dono Bank Aamne Saamne Hi Hai, Phir Itne Din Kyun Lagenge?”

Clerk: “Sir, Procedure To Follow Karna Padta Hai, Socho Agar Aap Shamshaan Ke Bahar Mar Jaate Hai To Aapko Ghar Leke Jayenge Ya Wahin Jala Denge?”
Customer Faints…

by Pak101.com (few years ago!) / 881 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Love you baji

Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” baji.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
kab tak bajaana hai

Shaadi ki party mein DJ wale ne
puchha: kab tak bajaana hai…..??
.
.
.
Santa: oye 8 – 10 peg Lagane tak
baja lo uske baad toh hum sab
generator ki awaz par bhi naach
lenge

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Double vaat

Double vaat!!!
Mazak ki bhi koi haad hoti hai yaar mai ek ladki ke saath date maar rahatha...Aur mera dost uske samne aakar bola
.
.
... .
.
.
.
kal wali zayda achi thi ;)

by Pak101.com (few years ago!)
Jab B m tumhre ghr khana

GOLU-Jab B m tumhre ghr khana khata hu
Tumhara kutta mere khane ko ghoor kar dekhta h KYO?
MOLU-kyuki kutta apni Plate phchanta h mere dost.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki 10 betiya

Santa ki 10 betiya thi phir ja
kar uske ghar ek beta hua.
Santa ne uska naam kya rakha hoga?
MUSHKIL SINGH. !

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Today's generation

Today's generation..
..
Baap:" Beta maine tere liye ek
ladki dekhi hai, wo
Roopvati,
Gunvati, or
Sarasvati hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Beta:" Lekin papa mein kisi Aur se pyar karta hoon
Aur wo... Garbhvati hai...:p :O :D :D Baap Shocked :*

by Pak101.com (few years ago!)
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey

Sardarni (Sharmatey Huey) :
Sardar G Saade Kaar Ek
Nanha Mehmaan Aan Wala Aey .. !

Sardar :
Le Feer Main Zarra Nass K
Botlaan Le Awaan ….

by Pak101.com (few years ago!)
Suna Tha Kya Apne Kabhi Esa Sentence?

Class Mein Teacher Students Se Puchti Hai.

Teacher: “Baccho, Ek Aisa Sentence Banao Jis Mein Urdu, Hindi, Punjabi Aur English Ka Paryog Hua Ho”

Pappu: “Ishq Di Gali Wich No Entry“

by Pak101.com (few years ago!)
aansu me kyafark hai?

Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya
fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte
hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte
nikalte hain!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny



A Man Jumpd into Water & Didnt Come Out

Anothr Man Jumpd into Water & Didnt Come Out

A Pathan Scientst Was Watching
& Concluded

“Humans r Soluble in water”

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook