Great answer
Girl friend: who do you love more, your mother or me?
Boy: I love you. I respect my mother.
Girl: So you dont love your mother?
Boy: I respect her with love
Girl: So you dont respect me?
Boy: I love you with respect
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 953 views
Similar Jokes
Pathan Ki Tang Me Gehra Cut Lag Gya
Nurse: Is Me 10 Tankey Lage'nge
Pathan : Ktna Kharcha Hoga?
Nurse:3000
Pathan:tanka Lgwana Hy
Karhai Nhi Karwani
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bhikhari propose to a Girl....
Bhikhari propose to a Girl....
DO YOU LOVE ME ?
Girl- Shakal dekhi he apni, isse
acha to me suicide kerlu ...
Bhikhari- Kambaqt mar jaegi per kisi garib k kam nahi ayegi....
by Pak101.com (few years ago!)
a lecture waz going on
suddenly a boy went out of the class
lecturer: ye bahar kyu gaya??
boy's friend: sir, usko neend me chalne ki aadat hai
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari Ne Phone Kiya: Hello Taj Hotel
Taj:Yes
1 Biryani1 Pizza Bhej Do
Taj: Kiske Nam Pe Bhej Du Sir
Allah Ke Nam Pe Bhej De
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi-Dear tum mujhe kitna Pyar karte ho?
Pati-Me tumse itna pyar karta hu
ki tumhara jutha zaher bhi pee sakta hu
Agar yakin Na ho to aazma Lo
by Pak101.com (few years ago!)
A molvi went to Zardari home and said: Qaum ko tang mat karo warna Allah ka azaab aye ga.
Zardari: Tang to Musharraf kar raha tha, Main to azaab hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Teri galiyon mein ghumenge hum jaan-jaan ke,
Hume pata hai ki tune Thane mein report likhvai hui hai,
Jaa ke puch le us Thanedaar se,
Humne uski bhi ladki fasai hui hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: "Mere papa aaj job par gaye hain" is ka future tense banao.
Student: Wo kal bhi jaenge kisi k baap mei himmat hai to rok k dkhae
by Pak101.com (few years ago!)
Teac:Ram tumhara ghar banne wala tha aur tumhara bhai bhi aane wala tha?Uska kiya hua?
Ram:Nahi Hua.
Teac:Kiyu?
Ramono mein ek baat commom thi "CEMEN" khatam hogaya!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: agr ma mar gya to tum dusri shadi kar lo gi?
Girl: Nhi ma apni bhen k pass reh lu gi.
Girl: Agr ma mar gai to?
Boy: Ma b Tumhari Bhen k sath reh lu ga ..
by haleema sadia (few years ago!)