A lecture waz going on
a lecture waz going on
suddenly a boy went out of the class
lecturer: ye bahar kyu gaya??
boy's friend: sir, usko neend me chalne ki aadat hai
by Pak101.com (few years ago!) / 826 views
Similar Jokes
Teacher to Student: Art ki copy mai train banawo, mai 5 mint mai aarahi hon
.
10 mint baad
Teacher: Train dikhawo
Students: Ap late hogayi, Train 5 mint pahle hi chali gayi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek sardar ne bank se loan le kar car li lekin loan wapis na kar saka.
Bank wale car le gaye.
Sardar bola: Mujhe pehle pata hota to shadi bhi bank se loan le kar hi karta.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor: Meray pass aap k liay aik bad news and aik bohat bad news hai.
Patient: Well, pahilay bad news batain.
Doctor: lab k test results k baad aap 24 hours aur zinda rahain gay.
Patient: 24 HOURS!!! Aur bohat bad news?
Doctor: Mai aap ko 24 hours se talaash kar raha tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
dad-exam kaisa hua?
son-Q. no 1 chhut gaya. 3 ata nahi tha. 4 karna bhul gaya. 5 nazar nahi aaya.
dad-Q. no 2 ? son-bas wahi galat ho gaya..
by Pak101.com (few years ago!)
Height Of Student Talent.
Teachr: U Just Got 5 Marks &
Still UR Laughing.
.
..
.
.
.
.
.
.
Student: I’m Wondering How I
Got 5 Marks
Even I Wrote
‘honey singh- ‘Angrezi Beat’ nd Hookah Bar Lyrics
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dhoni's Mom: Go and bring some vegetables from market.
Dhoni: But Mom, We defeated by South Africa and public are in full anger.
Mom: Wear my sari and then go, no one will recognize you.
Dhoni goes to market wearing saree.
A Girl: Hi Dhoni, how are you?
Dhoni got shocked.
Dhoni: How did you know, I am Dhoni?Girl: Abeh.. I am Nehra.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan puts his hand on his girlfriend's hand while
driving From Islamabad to lahore.
she smiles & says: u can go further.. and
Pathan drives to multan...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A sardar was running with his pregnent wife,who
was about to deliver, when another sardar asked
him, O pernam singh, oye woti nu ais haal vitch le
ke kithey puj rya vain, pernam singh replied,assi
Pizza hut chaley aan, sunya aa othey free delivery
hondi aaa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
WiFE: aaj koi aisi baat kaho k me khush bhi ho jaon or jal bhi jaon,
Husband: tum meri zindagi ho Or Lannat hy aisi zindagi par.
by Pak101.com (few years ago!)
Memon Ka 1 Rupia Chhat Se Gir Gaya,
Memon Neeche Pohncha To Rupia Nahe Mila
Kion??
Memon Rupiay Se Pehley Pohnch Gaya Tha!
by Tanveer Hussain (few years ago!)