Smart Log Kyu Busy Rahte Hai?
Smart Log Hamesha Ye Kyu Kahte Hai Ki
Main Abhi Busy Hoon,
Socho ?
Baad Mein Bataunga, Main Abhi Busy Hoon.
by Pak101.com (few years ago!) / 1099 views
Similar Jokes
Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me
lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Modern Day Break Up..
Gal: I Wanna Break Up With U..
Boy: Why??
Gal: Bcoz U Didnt Comment On My Pic On FACEBOOK!!!
by Raju (few years ago!)
Lagta hai mujhe pyar hu gia hai
.
.
.
.
.
Apne ap se
bhai Allah pak ne kia pyara banaya hai
by Sabir shah (few years ago!)
Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don't see any other way 2 marry ur daughter!
by khalid hussain (few years ago!)
Larki k hath me bachun k pamper ka packt tha
faqeer:kuch de do
larki :maaf karo
faqeer:ye bread ka packet hi de do.
Larki:kal ana jam laga k dun gi
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: Agar 2 peepal ke darakhton ko ek rassi se baandh diya jaye to us rassi ko kiya kahenge?
Student : Us rassi ko kahenge “NOKIA- Connecting Peepal"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
School Me Master Ji Ne Chote Sardar Se Poocha:
Jis Me Koi Kami Nahi
Usko Kya Kehte Hen?”
Chota Sardar Bola : “Kami-Na”
by Pak101.com (few years ago!)
Sethani: kyun maharani ji aaj aane mein itni der kyun laga di?
Nokrani: Sethani ji mein sidiyon se gir gayi thi
Sethani: To kaya uthne mein itni der lagti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Agar narail ki darkht par char jawon
Tu Engineering College ki larkiyan dekhengi??
.
.
Pathan: Han.. Owr agar hath chor daiga
Tu Medical College ki bhi dekh jayengi
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
SARDAR:
Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?
SARDAR:
Maine Kaha Agar Himat Hai
To 1 Ek Kar K Ao
GURO: Phir SARDAR:
Phir Sab Ne Bari Bari Maara.
by Pak101.com (few years ago!)