Girl 2 anothr Girl
Girl 2 anothr Girl:
U r so Beautiful
Other Girl
Thank u
u r also very atrctv
.
Now
Boy 2 Anothr Boy:
u r luking Handsome
2nd Boy:
paen da RISHTA de dy fer
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 826 views
Similar Jokes
Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain hen or teri nahi hen?
Aisa kiun?
2nd Pathan: Is main kiun wali kya bat he?
Wo Abu pe gya he or me ammi pe.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar Europe gia wahan us ko police ne roka
aur investigation start kar di..
Sardar ko english nai ati thi..
Us ne Sick Leave ki Application suna di.
Police ne use Pagal samajh k chor dia..
Wife:wah sardar jee tusi te great o
Sardar: O a te kuch vi nai hale te may Thirsty Crow
nai sunai.. =P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek angrej gaun me chalta kahi ja raha tha raste me ek aurat se takra gaya so angrej ne aurat se kaha Sorry for that ....Us aurat ne angrej ko ek thappad mara aur kaha Ek to takarate ho upar se kahete ho saree phar de!
by Pak101.com (few years ago!)
Waqt Zaya Na Karo.
Ek Ek Minute Qeemti Hai.
Waqt Ki Qadar Us Shakhs Se Pucho Jo.
Bathroom Ki Line Main Khara Ho Aur Andar Wala Bolay:
"Bus Ek Minute"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Thousand Words Of A Teacher Do Not Hurt,
But The Silence Of A Friend In The
Examination Hall Brings
Tears Into The Eyes... ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Judge said to Pathan: Tum per cycle chori ka ilzaam sabit nahi hua lihaza, Tumhain Ba Izzat bari kya jata hai.
Pathan: To kya Cycle hum rakh le?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Munna:e sarcit ek bata agar bhains ko akal aa jaye to kya hoga?
sarcit:simple h bhai wo khud doodh me pani milana shuru kar degi.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi
.
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi
.
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Usay pehli bar BuS me dekha tha
Wo mere samny wali seat par bethi thi
Wo bar bar muje sir sey pao tak dekh rhi thi
Us ne muje ishara kya
Ma moqa pa k us k pas gya
Ahista sy pucha
G Farmaey
Usne sharmate hue kaha
"Bhai ap ny pent ulti pehni hui he"
\(' ')/ | |
_/ \_
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to apun ko tera operation dobara karna paray ga.
Patient: Kyun???
Munna: Kyun k apun kay rubber k gloves teray andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do. Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Pak101.com (few years ago!)