Ek sardar eurup gaya

Aik sardar Europe gia wahan us ko police ne roka
aur investigation start kar di..
Sardar ko english nai ati thi..
Us ne Sick Leave ki Application suna di.
Police ne use Pagal samajh k chor dia..
Wife:wah sardar jee tusi te great o
Sardar: O a te kuch vi nai hale te may Thirsty Crow
nai sunai.. =P

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 845 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

.
1 kanjoos dosray say:
Aaj main ney ek jaan bachai.
Wo aise bachai k Faqeer sai pocha:
1000 ka note dun to kiya karega?
Wo bola, Khushi se mar jaunga.
Main nay kaha ja nahin deta

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
2009 ki kuch dardnaak STORIES

2009 ki kuch dardnaak STORIES

1 pyasa kawa ur rha tha, achank neche ose pani or kuch kankr nzr aye, jese hi wo pani me kankr dalne k lye neche utra khudkush damakha me mara gya

1 kutte ne qasai ki dukan se gosht churaya,wo pani me apna aks dekh hi raha tha k na maloom afraad ne firing kr k halak kr dia

kachwa or khargosh ne race shuru ki, khrgosh k sotay hi kachwy ne uska Mobile chura lia

Alladin ne chiragh ragra to jin gun point pe us se sb kuch le gya…

by Pak101.com (few years ago!)
Elephant & Ant were walking on a bridge

Elephant & Ant were walking on a bridge. Then d elephant looked down toward d river. Suddenly ant bit the elephant.
Y?

Bcoz ants wife was bathing in the river.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Kutta Ek Car K Neeche



Ek Kutta Ek Car K Neeche Baitha Tha..
.
.
.
.
.
.
Santa Aya Aur Uski Pooch Khechta Hua Bola:” Nikal
Saale Bhootni K..

Bara Aya Mechanical Engineer…

by Mazhar Khan (few years ago!)
:what is it u r reading?

man:what is it u r reading?
sardar:i’m reading book on blood. man:y?
sardar:bcoz doctor told me tomorrow 4 me blood test. 

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Naya Generation

Baap-bete se
Agar is baar tum exam me paas nahi hue to tum mujhe papa kabhi mat bolna
...
Kuchh din ke baad

Baap- beta tumhara result kya aya

Beta- babulal, tune apne baap hone ka haq kho diya hai

by Pak101.com (few years ago!)
1 Ladke Ne Ek Ladki Ko Call Ki

1 Ladke ne ek ladki ko call ki
Boy: I LOVE U Jaan.
Girl: Sacchi
Boy: Mucchi
Girl: Ek 100 ka recharge karwa do plz
Boy: Sorry Didi Rong No.

by Pak101.com (few years ago!)
Chicken

Psychiatrist: "What`s wrong with your brother?"
Sister: "He thinks that he`s a chicken,"
Psychiatrist: "I see. And how long has he been acting like a chicken?"
Sister: "Three years. We would have come in sooner, but we needed the eggs."

Psychiatrist: "What`s your problem?"
Patient: "I think that I`m a chicken."
Psychiatrist: "And how long has this been going on?"
Patient: "Ever since I was an egg."

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?

Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?
Parvati-Ganesh le Gaya.
Shiv-Kyu?

Parwati-Keh rha tha 'Girlfrind ke sath Maigi Khane ke liye Papa ka kaanta le ja raha hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Cheating Karne Ka Sabse Achha Tarika

Santa Exam Hall Mein Betha Thha.

Paper Bahot Tuff Thha Aur Examiner Bahut Stick Thha Cheating Nahi Karne De Raha Thha,

Santa Ne Examiner Ko Pass Bulaya Aur Uske Kaan Mein Kuch Kaha, Examiner Chup Chap Ja Kar Chair Pe Beth Gaya Aur Vahi Betha Raha.

Sabne Khull Ke Cheating Ki.

Exam Khatam Hone Per Sab Logo Ne Bahar Aaker Santa Ko Hatho Pe Utha Liya Aur Puchha.

Students: “Santa Tune Examiner Ko Aisa Kya Bola Ke Wo Chair Se Uthe Hi Nahi?”

Santa Sharmate Hue: “Mene Bola Thha, Sir Pichhe Se Aap Ki Pent Fati Hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook