Santa ne pressure cooker kharidA

Santa ne pressure cooker kharida;
dusre din wapis kiya;
S'keeper-
Q wapis kiya ?

Santa-
ghar me jawan betiyan he or ye sala sitiya bajata hai . .

by Pak101.com (few years ago!) / 926 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Side B Gaa Raha Hu

2 Sardar ped pe baith kar gana ga rahe the,

achanak ek ulta latak ke gane laga,
dusre ne pucha, "ulta latak ke kyon gaa rahe ho."

pehla bola,"are bewkoof, side B gaa raha ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Mehbooba ko call

Kitna roya tha wo apni mehboba ko call kar k
faraz
jab rat k 3 bje tak wo sunta raha
ap ka matlooba number dosri line pe masroof hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Ek Indian ja raha tha

Ek Indian ja raha tha Pathan say takar ho gy.

Indian: Men shama chahata hn,,

Pathan: Shama ko hum bhi chahta ha lekin Uska baap nahi manta ..!:-o

by Pak101.com (few years ago!)
A depressed engineering

A depressed engineering student went to railway track for suicide...

When the train came close he went out from track and said.....
.
.

.

.

.
Oh god!

Tomrow i have to submit assignment! :

by Pak101.com (few years ago!)
Bharat mera desh hai

“Bharat mera desh hai aur sabhi bhartiya mere bhai-behen hai”
Ise do Indian ne follow kiya hai
& thats true Indian

1. Rajiv Gandhi
2. Sania Mirza

by Pak101.com (few years ago!)
Wapda walon

Wapda walon se hamain itni Muhabat hai faraz,
.
.
.
Agar wo rooth jaye to hame Neend nahi ati
.
.
Yaar ye light kab aye gi…..

by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar chinti hathi k upar beth kr

Ek baar chinti hathi k upar beth kr ja rahe hoti hain..
Raste me kacha pul aa jata ha usko dekhkr chinti boli "cross kr loge ya me utru?' :-)
:-D

by Pak101.com (few years ago!)
i don't make jokes

I dont make jokes.

I just watch the

gove
ment

and

report the facts.

by Abdul Sami (few years ago!)
Police Wale Bhi Jeene Nahi Dete

Highway Par Police Ne Khan Ko Pakad Liya Aur Pucha.

Police: “Aap 180 Ki Speed Se Kyu Ja Rahe Ho?”

Khan: “Sir, Aap Logo Bhi Kamal Karte Ho Khud Hi To Board Pe Likha Hai – Yaad Rakhe Ghar Pe Koi Aap Ka Intzaar Kar Raha Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Saab: Par coffee te 10 Rs di aandi a.

Bhikhari: Saab, coffee peen vaste 20 Rs de do.

Saab: Par coffee te 10 Rs di aandi a.

Bhikhari: Naal girlfriend vi a.

Saab: Wah! bhikahri ho ke girlfriend vi bana lai a.

Bhikhari: Nahi saab, girlfriend ne bhikhari bana dita a.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook