Santa ne pressure cooker kharidA
Santa ne pressure cooker kharida;
dusre din wapis kiya;
S'keeper-
Q wapis kiya ?
Santa-
ghar me jawan betiyan he or ye sala sitiya bajata hai . .
by Pak101.com (few years ago!) / 926 views
Similar Jokes
2 Sardar ped pe baith kar gana ga rahe the,
achanak ek ulta latak ke gane laga,
dusre ne pucha, "ulta latak ke kyon gaa rahe ho."
pehla bola,"are bewkoof, side B gaa raha ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Kitna roya tha wo apni mehboba ko call kar k
faraz
jab rat k 3 bje tak wo sunta raha
ap ka matlooba number dosri line pe masroof hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Indian ja raha tha Pathan say takar ho gy.
Indian: Men shama chahata hn,,
Pathan: Shama ko hum bhi chahta ha lekin Uska baap nahi manta ..!:-o
by Pak101.com (few years ago!)
A depressed engineering student went to railway track for suicide...
When the train came close he went out from track and said.....
.
.
.
.
.
Oh god!
Tomrow i have to submit assignment! :
by Pak101.com (few years ago!)
“Bharat mera desh hai aur sabhi bhartiya mere bhai-behen hai”
Ise do Indian ne follow kiya hai
& thats true Indian
1. Rajiv Gandhi
2. Sania Mirza
by Pak101.com (few years ago!)
Wapda walon se hamain itni Muhabat hai faraz,
.
.
.
Agar wo rooth jaye to hame Neend nahi ati
.
.
Yaar ye light kab aye gi…..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar chinti hathi k upar beth kr ja rahe hoti hain..
Raste me kacha pul aa jata ha usko dekhkr chinti boli "cross kr loge ya me utru?' :-)
:-D
by Pak101.com (few years ago!)
I dont make jokes.
I just watch the
gove
ment
and
report the facts.
by Abdul Sami (few years ago!)
Highway Par Police Ne Khan Ko Pakad Liya Aur Pucha.
Police: “Aap 180 Ki Speed Se Kyu Ja Rahe Ho?”
Khan: “Sir, Aap Logo Bhi Kamal Karte Ho Khud Hi To Board Pe Likha Hai – Yaad Rakhe Ghar Pe Koi Aap Ka Intzaar Kar Raha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Saab, coffee peen vaste 20 Rs de do.
Saab: Par coffee te 10 Rs di aandi a.
Bhikhari: Naal girlfriend vi a.
Saab: Wah! bhikahri ho ke girlfriend vi bana lai a.
Bhikhari: Nahi saab, girlfriend ne bhikhari bana dita a.
by Pak101.com (few years ago!)