Golu- Aur biskut Lijiye Na!
Golu- Aur biskut Lijiye Na!!
Mehmaan- Nahi Shukriya,Mai Pehle Hi 4 Kha Chuka Hu...:O
GOLU- Waise khaye to aapne 8 hai, par chalo yahaan kaun gin raha hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 961 views
Similar Jokes
3 dost picnic pe gaye, Phuchne k baad yaad aya ki pepsi ghar bhul gye.
Decide hua ki sabse chota dost ghar se pepsi laega.
Chote dost ki ek shart thi ki jab tak main na aau koi samose nahi khaega.
2 din guzar gaye, dost nahi aya. 4 din guzar gaye, dost nahi aya.
Bhaiyo ne socha ab samosa kha lena chahye.. Jese hi khane gye..
Ped k peeche se chota dost nikla aur kaha: Aise karoge to main nahi jaunga!!!!! :P Xd
by Pak101.com (few years ago!)
A Beggar Found Rs. 100/-
.
..
…
He Went To A 5 Star Hotel For Dinner…
.
..
…
Bill Rs. 3000/-
.
..
…
He was unable to pay!!!
.
Manager Handed Him To Police!!!
.
He Gave Rs. 100/- To Policeman & Free!!!
.
Its Called FINANCIAL MANAGEMENT Without MBA.
by haleema sadia (few years ago!)
Sardar: Agr 1 Hathi Sui k Surakh me se guzarne ki koshish kr rha ho
to usy rokny k lie kia krna chahye?
Pathan: Us ki dum pe girah laga do, phans jae ga
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Larkiyan Bhi Ajeeb Hoti Hain
Baat Karo To Thappar Marti Hain
Pathan:
Yeh Tumne Bilkul Sahi Baat Kiya
Larka Hi Acha Hota Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Tm Larkiyain Khobsorat Q Hoti Ho?
Girl: Q K ALLAH Ne Hme Apny Hath Se Bnaya Hai,
Boy: Bol TO Aisy Rhi Ho Jse Hm Net Se Download HotyHen.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Doctor sahb Plastic Surgery par kitna kharcha ayega?
.
Doctor: 2 Laakh
.
Pathan: owr agar plastic hum de tu?
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
1 Car ki Nilami ho rahi thi
10 lac
20 lac
30 lac
... 1 Aadmi ne Car ki khrab halat py ghor kiya to pas khrry Aadmi se pucha:
Is Car me esi kon C khoobi hy k iske itna daam lag rha hy?
Aadmi: Ab tak is Car k 10 hadsy hue hen or har haadsy me srf or srf "Bv" hi foat hui hy.
Aadmi:
40 lakh
by Pak101.com (few years ago!)
She came in my life in
school..
I kept ignoring her..
She smiled, but I kept quiet..
She began to speak, but I din't listen..
I was not intrsted at dat time
&
When she began 2 leave,
I knew i needed her..
I started runing behind her, requesting.....
"MAM Attendance"
MAM Plz
Plz MAM.
Pehle se hi short Hai :D ;)
by dracula (few years ago!)
Ek lardke ne uske pappa se pucha: Pappa aap kahan paida hua the?Pappa: Main Banglore main paida hua tha.
Phir lardke ne pacha pappa se: Mummy kahan paida hui theen?
Pappa ne jawab diya: Woh Hyderabad mein hui theen.
Phir se lardke ne pucha: Main kahan paida hua tha???
Pappa: Tum baita Delhi main paida hua the.
Phir bache ne pocha (masoomiyat se): Phir hum mile kaise???
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher : pappu i will give you a tight slap if you continue this filmi behaviour in class…!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pappu : Thapad se dar nhi lagta madam pyar se lagta h
by Pak101.com (few years ago!)