Santa se uske pita ne pucha:
Santa se uske pita ne pucha: Tumhari class mein sabse mehnati student kon hai?
Santa: Sabse mehnati to mein hi hu.
Pita: wo kaise?
Santa: homework dikhane ke baad sare bache baith kar pdhai karte hain, tab mein akela hi pichli bench per khada rehta hu.
by Pak101.com (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher- Draw diagram of bacteria
Papu-here it is sir,Teacher-where?
I cant c it
Papu-sir u cannot c bacteria Widout a microscope
by Pak101.com (few years ago!)
1 patan ko gadhay ne laat maari
pathan ko boht ghussa aaya wo utha or gadhay ko 4
– 5 laaten maar kar bola:
tu kia samjhta hay mein tujh se kam hun.?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eik baba road per ja raha tha,
us ne dekha ke 1 bacha eik gher ki bell bajane ki koshish kr raha tha.
baba bache ke pass gaya aur door bell bajai,
aur bache se kaha ab kya??
Bache ne kaha: Uncle ab bhagoooooo!
by Pak101.com (few years ago!)
Students eyes in the class (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-) (-_-)
When teacher say tomorrow will be exam (O_O) (O_O) (O_O) (O_O) (O_O) (O_O)
During the exam (?_?) (?_?) (?_?) (?_?) (?_?) (?_?)
When invigilator comes in (?_?) (?_?) (?_?) (?_?) (?_?)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : Aba G !!
Mein Apni BV Nu Sms Kita K Raati Awaaga……
Men Kaaar Gayaaa Te O Kisy Hor Naal Suti Di C ….
Hun Men Onu Talaq Deni We….
Aba G : Chal Chadd Puttar , Kee Pata Onu SMS Naaaa Milyaa Howe
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ko Har Bat Me “TERA BHAI” Kehne Ki Aadat Thi.
Wo Shadi K Bad
Apne Bedroom Me Gaya Or
Dulhan Ka Ghoonghat Utha K Bola:
“Kesa Lag Raha Hay
TERA BHAI?”
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan jab b nahanay jata to darwaza khol deta..
Kisi ne waja poochi to us ne kaha:
“Mujhe shak hai k darwazy k neeche se mujhe koi dekhta hai”…….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police wala apne SON se.
School se apka result acha nai aya
is liy tmhara kal se Khel & T.V band.
Son. Ye lo 50 ka note or mamla yehi rafa dafa kro
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Solid REPLY.
GF- Kal tumhe kitne call kiye.,
lekin
tumne phone nahi uthaya.???
BF-Q uthau
45 Rs. deker jo gana lagwaya he wo kya tera baap sunega..
by Pak101.com (few years ago!)