Love Marriage Vs Arrange Marriage
Arrange Marriage Karoge To:
1,00,000 Shadi Par
50,000 Dj Booking Par
50,000 Khane Peene Par
2,00,000 Jewellary Par
50,000 Shopping Aur Kapdo Par
& Rs.1,00,000 Shadi Ki Rasmo Par
Yani, Shadi Ke 3 Dino Ka Kharcha = Rs.5,50,000
Aur Love Marriage:
100 Rupye Ka Stamp
20 Notery Ke
50 Varmaala Ke
10 Photo Ke
Total 180 Rs.
Paisa Apka, Pasand Apki, Faisla Apka
Jago Nojawan Ladko Jago Soch Badaloge To Desh Badlega
by Pak101.com (few years ago!) / 1118 views
Similar Jokes
Faqeer Fone Par:
Helo Piza Hut?
Operater:
Yes Piza Hut
Faqeer:
3 LargE Piza
6 Chicken Wings,
2 Pepsi,
Oprater:
Kis K Nam Pr Bhejon,
Faqeer:
ALLAH K NAM Pay.
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER:Wo 3 Words Batao
Jo Sabse Jyada Bole Jate He?
STUDENT:Muje Nahi Pata.
TEACHER:Shabash Beta, Baith Jao.
by Pak101.com (few years ago!)
A blond is walking on the street when she suddenly falls inside an uncovered manhole.
She swears her way back up the ladder and manages to crawl all the way up, her clothes getting all torn up in the process.
When she gets back to the top she wipes off the sweat from her forehead and says "Thank God the hole wasn't covered, or I would've never made it out!"
by Kamran (few years ago!)
billi 1 sheikh k ghar se roti hoi nikli.
kisi ne billi se ronay ki wajah poochi,
billi ne jawab diya
‘ik tey menu marya utton mera choowa v kho laya”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
"High Class Insult"
Boy 2 Girl :- Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi
Ho
Girl :- Isliye itni der se soch rahi hu ke mere pass
Gadhe kyo Khade hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek aadmi ne apni saas k pas sanp betha dekha to sanp se bola
Meri saas ko dus lo
Sanp_
Aby kiya dus lon?
Main to khud is se Zehar EASY LOAD krwane aaya hun !
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baniya Marte Waqt…
Sunti Ho ?
Wife: Bolo, Mein Yahin Ho…
Aur Pappu aur Pinki?
Yes, Papa Hum Bhi Yahi Hai…
Baniya: Toh Paas Ke Kamre Ki Light Aur Fan Toh Band Karke Aatey
by Pak101.com (few years ago!)
Muhbt Nakam ho Jaye Tab Bhi Anso Nikaltay Hyn.
Or Agr Muhbt Kamayab Ho Jaye Tab Bhi Anso Hi Nikaltay Hain
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU ne raat ko uthkar machis jalai Or fir so Gya
MOLU ne poocha kya dekh rahe the
GOLU:-mai dekh raha tha ki tumne BULB Band kiya hai ya nahi...
by tahir bashir (few years ago!)
Patient to the doctor, 'Whenever i drink coffee, i have this sharp, excruciating pain.''
Try to remember to remove the spoon from the cup before drinking,'
by Pak101.com (few years ago!)