Laakhon Rupaye Fasse Hue Hai
Bhikhari: Sahib ik rupaiya de do.
Sahib: Kal anna.
Funny Bhikhari: Iss kal kal ke chakkar mein iss colony mein mere lakhon rupaiye fasse hue hai!
by Pak101.com (few years ago!) / 1016 views
Similar Jokes
Height of Emotional Atyachaar-
GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi
BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Indian ja raha tha Pathan say takar ho gy.
Indian: Men shama chahata hn,,
Pathan: Shama ko hum bhi chahta ha lekin Uska baap nahi manta ..!:-o
by Pak101.com (few years ago!)
Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Parvati:-ganesh le gaya?
Shiv:-Kyu?
Parvati:-Keh raha tha ki
“Girlfriend” ke sath Meggi khane ka program he….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ke ghar sasural wale aye.
Biwi ne kaha:
"Mehmaano ke liye jakar bahar se kuch le aao"
Santa bahar gaya
aur
TAXI leke aya.
What an IDEA Santa ji.
by Pak101.com (few years ago!)
Wee Hughie was dying.
Tenderly, his wife Maggie knelt by his bedside and asked, "Anything I can get you, Hughie?"
"No" He replied.
"You must have a last wish, Hughie?" asked his wife.
Faintly, came the answer. . . "A wee bit of of that boiled ham over yonder would be nice"
"Ach, man... you can't have that" said Maggie, "You know it's for your funeral".
by Mohammad Ali (few years ago!)
Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan kahan se aaya.. ?
Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi..
by Pak101.com (few years ago!)
SONEHRI BAAT
NAIKI Kar K Aisy bhool jaaya Karo
Jaisay Log Shadi Kr k Muskrana Bhol jaaty Hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Child1: My father has not worked for a day from the last five years. Child2: Why?
Child1: Because he is a night watchman.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar coffee pene jata hai to waiter pochta hai ke hot ya cold coffee.
sardar kahta hai price kya hai. to waiter kehta hai ke hot coffee 5 rupee ki or cold coffee 10 rupee, to sath wale log hot coffee pe rahe they to sardar ne kaha ke jaldi piyo warna 10 rupee dene parhe ge!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar ki mangni hoi, usey pata chala k uski mangaiter
ka kisi se koi affair nahi tha, us nay yeh keh ker mangni tor di
k jo kisi aur ki nahi ho saki wo meri kia ho gi
by Pak101.com (few years ago!)