A dying man's last wish
Wee Hughie was dying.
Tenderly, his wife Maggie knelt by his bedside and asked, "Anything I can get you, Hughie?"
"No" He replied.
"You must have a last wish, Hughie?" asked his wife.
Faintly, came the answer. . . "A wee bit of of that boiled ham over yonder would be nice"
"Ach, man... you can't have that" said Maggie, "You know it's for your funeral".
by Mohammad Ali (few years ago!) / 926 views
Similar Jokes
1 Aadmi Santa ki Betay Se Puchhta Hai:
Beta Papa Ghar Main Hain?
Santa Ka Beta Sprite Pete Huye
Uncle Seedha Bolo Mummy Se Milna Hai.
Seedhi Baat No Bakwas. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 shopkeeper: Bhai sahb 1 rupia ka Easy Load kardo
.
Shopkeeper: 1 rupey ke load se kesi ko call karni hai ya msg?
.
Pathan: Karna tu kuch bhi nahi,
Bus aisy hi paisy urany ki adat hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Pathan Ka School Mein 7th Class Mein New
Addmission Howa.
Teacher Ne Usse Puchha: “Beta, Batao Abdul Qalam
Kon Hai?”
Pathan: “Hum Ko Kya Pata, Hum To School Mein
Naya Hai“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Kal Ek Admi Aurat Ko Peet Raha Tha. Maine
Kaha Mard Se Lado.
Banta: Fir?
Santa: Jab Mujhe Hosh Aaya 2 Main Hospital Me Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar angraiz se:hum ne 1 aisi cheez bnai hy jis se insan dewar k aar paar daikh skta hay.
Angraiz hairan ho krwoh kya ??
Sardar"MORI"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Bacha doosre se: Bhai yeh Khushiyan kiya hoti hein?
Doosra Bacha: Pata nahin Bhai main tou Paidah hi Z@rdari ke daur mein howa hoon...
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Tum Hafte Main Kitni Bar Shave Karte Ho?
Boy: Hafte Main Nahi, Din Main 30 Se 40 Baar.Girl:
Kya. . . ! Tum Pagal Ho?Boy: Nhi, Main "NAAYI"
Hoon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan
Chhilkay Sameet Kaila Kha Raha Tha:
Kisi ne Usko Toka… Isko Chheel to Lo..
Pathan: Cheelnay ki Kya Zaroorat Hai.
Humko Maloom Hai, Iske Andar Kaila
Hai.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Santa : Aapne nurse bahut changi rakhi hai, uska haath lagtey hi mein theek ho gaya.
Doctor : Jaanta hoon, thappad ki awaaz mujhe bhi sunai di thi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar phone pe:ghar nai aa sakta ,car k steering,gear,sab chori ho gaya hai.
5 min bad pher call ki:aa raha hun galti se pechli seat pe baith gaya tha
by Sabir shah (few years ago!)