Our brilliant Santa

Our brilliant Santa does it again-
Teacher- Which is ur favourite dish?
Santa- TATA SKY!!! ;

by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pathan Bike chala raha tha

Pathan Bike chala raha tha
Pathan PRAD0 wale se:
Kabi Bike dekha hy?

PRAD0 wala: mJa apna kaam kr

Pathan phr PRAD0 k brabar aya or bola: Kabi Bike dekha hy?

PRADO wala:
Pagal hy kya meri 40 lakh ki gari or muje Bike se jala raha hy!

Kuch dair baad PRADO wale ne dekha Bike udhar pari hy or pathan kahin para hy

PRADO wala: Ye kya hua?
Pathan: Kabi bike dekha hy?

PRADO wala ghusse se bola:
Han dekhi hy bol ab?

Pathan:
Iska BREAK kidhar hota hy?.

by Pak101.com (few years ago!)
Cow humari mata hi

teacher-cow humari mata hi tabi 1 studnt widow se bahr dekh raha tha. teachr-tum baahar kya dek rahe ho? stdt-sir aapki maa k piche kutte pade h.

by Pak101.com (few years ago!)
Ik aadmi ki 6 fingers thi

Ik aadmi ki 6 fingers thi.

Log usko Santa kehte the...

batao kyon?

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Kyonki uska naam Santa tha.

by Pak101.com (few years ago!)
Boy to girl

Boy:tum badal gai ho tume kiss karta ho to tum aankhen band nai karti

girl:kaminy pichli bar b band ki thi to 200 gaib ho gae the.

by Sabir shah (few years ago!)
Teacher to Santa

Teacher to Santa: What is Number “Seven” , Even or Odd
Santa: Even
Teacher: How can you make seven even?
Santa:Remove the ‘S’!!

by Pak101.com (few years ago!)
Boy on a date with GF

Boy on a date with GF:-jaan main tumse ek baat
kahna chahta hoon?
.
GF:-Kya?
.
BF:-Iam already married.
.
GF:-Apne to mujhe dara he diya, main samjhi
aapke pass paise nahi hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Made In India

Interviewer : Give Me The Opposite Words

Banta: Ok

Interviewer : Made In India

Banta : Destroyed In Pakistan!!

by Pak101.com (few years ago!)
cow & pathan

Cow Per Bethey Ek Pathan Ko
Traffic-Police Ne Rok Kar Kaha
K Aapka Helmet Nahi Hai?
Chalan Hoga

Pathan:
Dhiyaan Se Dekh Neechey
Andhay
Four Wheel Hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
hum ne 1 aisi cheez bnai hy

Sardar angraiz se:hum ne 1 aisi cheez bnai hy jis se insan dewar k aar paar daikh skta hay.

Angraiz hairan ho krwoh  kya ??

Sardar"MORI"

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Should Women Have Children

Should Women Have Children After 35? Banta Replied: No, 35 Children Are More Than Enough!

by khalid hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook