1st Pathan: O yara Bike q tez krdi.
1st Pathan: O yara Bike q tez krdi.
1st Pathan:
O yara Bike q tez krdi.
2nd Pathan:
Break fail ho gya ha is se pehle accident ho jai jaldi se ghar phuch jate hen.
1st Pathan:
Good!
by Mohammad Ali (few years ago!) / 857 views
Similar Jokes
Wife: Janu! Kash aap message hotay, main ap ko save karti, jab chahe parhti
Husband: Kanjoos, save hi kar k rakhti ya apnikisi saheli ko forward bhi karti?
by Pak101.com (few years ago!)
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
Wo sui gas ofice gya Or oficer se bola:
Tm log muje ye btao begherto ?
Kya dozkh ka pipe mere ghr se ja rha h:
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Once Banta got a party invitation saying..... Black tie only !
At the party, Banta ws vry shocked 2 see othr ppl wearing suits also
by Pak101.com (few years ago!)
Wrong Number: Hello, Fridge chal raha hai?
Admi: Haan chal raha hay, Ap kon??
Caller: To phir pakar lo. Warna bhaag jayega. :P
Again call…
Caller: fridge hai??
Admi gusse sy: nhi hai
Caller: kaha tha na pakar lo varna bhaag jae ga :D :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek hotel me naye shaadi shuda jodon k liye ek line likhi hui thi:"Khidki par parde daal dijye" Aapka pyaar andha ho skta hai," Magar humara staff nahi'...
by Pak101.com (few years ago!)
Baap:beta koi bat nhi tmhari qismat me fail hona likha tha ho gye
Beta:ye to acha hua dad maine pura saal nai padha warna sari mehnat bekar ho jati.
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Teacher:
What tense is this
“I m a beautiful woman.”
Student:
Past tense Madam.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek aadmi ne apni saas k pas sanp betha dekha to sanp se bola
Meri saas ko dus lo
Sanp_
Aby kiya dus lon?
Main to khud is se Zehar EASY LOAD krwane aaya hun !
by Abdul Sami (few years ago!)
Aajib Hai Nakhre Tere…
Aajib Tera Style Hai…
Naak Pochne Ki Tameez Nahi
Haathoo Main Mobile Hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Why aren't you doing very well in history?
Because the teacher keeps asking about things that happened before I was born!
by Pak101.com (few years ago!)