3 sardar bed pe so rahy thy,
3 sardar bed pe so rahy thy,
un tenon ko jaga theek
se nahi mil rahi thi.
phir 1 sardar bed se niche sone laga.
2nd sardar: ab jaga ho gai hai, uper ajaa.
by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
LADKi waLe PANDiT ko: hume aisa LADKA chahiye jo kuch KHATA-PITA NA ho
PANDIT: jajman aisa LADKA to i.C.U. ya EMERGENCY WARD me miLega.
by Pak101.com (few years ago!)
A husband read an article to his wife about how
many words women use a day...
30,000 to a man's 15,000.
The wife replied, 'The reason has to be because we
have to repeat everything to men...
The husband then turned to his wife and asked,
'What?'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
boy - how many apples can u eat empty stomach?
santa - 6
boy - wrong! only 1 apple , bcoz when u eat 2nd apple ,thats not in empty stomach
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan at Shop: Bhai 1 Rupay ka Easyload Kardo.
Shopkeeper: Itna Load Karwa k Call Karni Hai ya SMS.
Pathan: Karna to Kuch Nahi,
Bus Aise He Paise Urrane Ki Aadat Hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek ladki ne ek ladke ko aawaz lagai….
O…Bhai Jaan..Please suneye toh zara….
Ladka bola - Oye…Pahle decide kar Bhai ya Jaan…
confuse kyu kar rahi hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: What is a fine?
Santa: Fine is a tax for doing wrong.
Banta: And what is tax?
Santa: A tax is a fine for doing right.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papa: whom do u like more mama or papa
kid: both
Papa: no tell me 1.
Kid: both
Papa: if i go america & ur mother go to paris. Where u go?
Kid: paris
Papa: this mean u like ur mother?
Kid: no.
Paris is beautiful then america
Papa: if i go paris & ur mother go america so where u go
Kid: america
Papa: why kid: bcuz i havent been there before . .
Papa: Ullu da Pattha.. ;-p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar jb peshab karne k lye gia to radio sath le gia.
Bv :aj to bare maze se kia hoga
sardar:khak maze se jb bithne laga to qaumi tarana shoru hogia aur khare ho k karna para.
by Sabir shah (few years ago!)
Pappu Jab Chhota Tha, Tabhi Se Vo Kuch Jyada Hi Smart Aur Chalaak Tha
Jab Vo Nursery Class Mein Thha To Vo Ek Ladki Ko Kiss Kar Rahe Tha, Achanak Se Madam Aa Gayi,
Madam Gusse Se Boli: “Kya Kar Rahe Ho?”
Pappu: “Mam, Isne Meri Vaseline Laga Li Thi Wahi Main Wapis Le Raha Tha“
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Sadaron Kee Char Tangein
Hoti To Kya Hota?
Its Simple
Phir Un Mein Aur Bandron Mein
Ziada Farq Naheen Rahey Gha”
by Tanveer Hussain (few years ago!)