saradr and girl friend
Sardar orders pizza.
Waiter: Sir shud i cut it into 4 pieces or into 8 pieces?
Sardar: 4 hi karde 8 khaye nahi jayenge nikki
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai. Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1059 views
Similar Jokes
Ek Aadmi Ladies ward me admit ho gaya.
Nurse:- Tumko sharm nahi aati.
Aadmi bola:- Sharm kaisi...!
Hum to Paida hi Ladies Ward me
huye the!!!
by Pak101.com (few years ago!)
What is similarity between
SUN ??& WIFE..?
.
.
Very Simple..
Aap dono ki taraf ghoor kar nahi dekh sakte:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Admi Ki Maut K Bad Uska Dost Uski BV K Pas Aya
Or Bola Kya Me Uski Jagah Le Skta Hu? BV:Muje
Koi Aitraz Nhi QABRASTAN Walo Se Puch Lo ;
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Classroom me urdu gramar ki class ho rai the.
Teacher: mery bety ko shaadi me dilchaspi nai hy
is fiqray me "mera beta" kya hy
Student:"khusra
by Pak101.com (few years ago!)
Top Class Ka Reply.
Girl to Boy:
Ek taraf Paisa hy
Ek taraf Dimag
Kia lo ge?
Boy: Paisa
Girl: Galat... agr ma hoti tou Dimag leti.
Boy: Jis k pas jo nahi ha , wo wohi leta ha :P
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan : ooy tere chote bhai ki mochain hain aur teri nahin.
2 pathan: is main kya bari bat hai,wo abbu pe gaya hai aur main ammi pe.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 bar santa USA Gya,wahan wo church mai gaya to
achank wahn aawaz aai,'Tann' ittefaq se light bhi
chali gai santa dar k bola,oye bhago Undertakr aa
gya.... :-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bewakoof 1: Woh ladki kitni sundar hai!
Bewakoof 2: Mujhe uska naam pata hai.
Bewakoof 1: Kya naam hai uska?
Bewakoof 2: Wo Bank mein kaam karti hai, uske counter ke upar uska naam likha tha - CHAALU KHAATA
by Pak101.com (few years ago!)
After a quarrel, a husband said to his wife,You know, I was a fool when I married you.
She replied, Yes dear, I knowbut I was in love and didnt notice.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pagal ne Nepali Se pucha Kyu Bhai Tum American Ho kya?
Nepali ne kaha - Nahi Me Nepal Ka Hu
Pagal - Nahi Tum Amrican Ho
Nepali- Nahi Bhai Main Nepal Ka Hu
Pagal- Nahi Tum Amrican Ho
Nepali(Gusse Me)- Ha Me American hu
Pagal- Lekin Lagte To Nepali Ho
by Pak101.com (few years ago!)