Pathan's Theory About Moon
Pathan's Theory About Moon:
"Moon Is Better Than Sun Because,
Moon Gives Light In Night When Light Is Needed,
But Sun Gives Light In Day When Light Is Not Needed"
by Abdul Hannan (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Ek Pathan Bank Lootne Gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.
Per us k hath kuch nahi aaya.
Kyon?
Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account main jama kar do.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Jab Mangni k Bad
lambe Arsay TakShadi Nahi ki Jati
To Faida kis Ko hota Hai??”
Larky Ko..?
“NO.!
Larki ko..!
” NO.!
.
.
.
.
“Easy Load wale ko.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eik Sardar dosray sardar say:
“yaar tu nay apni bewi ko talaq Q dee?”.
Dosra Sardar: “Shadi meray naal kiti si tay bacha baghwan kolon mangdi c”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mom :Beta haath jal gaya,
toothpaste lana.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
Pappu : No, maa,
Mere toothpaste me namak hai,
Duniya Wale kahenge bete ne Jale pe
namak chidak diya..!lolz
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhikari nay aik aadmi say kaha:khanay ko kuch mil sakta hai?
Is aadmi nay poocha:kal ka salan khalo gay?
Bhikari nay kaha: Ji han koi harj nahi.
Is aadmi nay kaha: acha to phir kal aajana, aaj to kuch nahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Nurse ka Mangaitar usay bari hasrat se:
“Jaanu kash mujhe koi haadsa paish aata to main tumhare ward main admit hota, Tum meri khidmat karti aur main jaldi theek ho jata”,
Nurse: Jaan tumhe mere paas koi hadsa nahi balkay moujza hi la sakta hai, kyon k main DELIVERY ward main hoti hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Aj ke baat
Kisi ko uske uljhay hue baalo,
ganday or mailay kapro ki waja
se ghareeb na samjho.
Ho sakta hai wo Engineer ho or
uske papers ho rahay hon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa apne bete ko: is baar agar exam mein fail huaa, to mujhe pitaji mat bulaana.
kuch din ke baad,
Santa: result ka kya hua?
Santa ka beta: sorry santa
by Pak101.com (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India should export computer chips.
Laloo: We are already exporting Uncle Chips
by Pak101.com (few years ago!)
TCHR- Ande me se Murgi ka Bacha kaise nikla?
SANTA-Madam, Ye koi badi bat nhi he. Zyada Interesting Ye he ki wo Usme Ghusa kaise?
by Tanveer Hussain (few years ago!)