Pathan's Theory About Moon

Pathan's Theory About Moon:

"Moon Is Better Than Sun Because,

Moon Gives Light In Night When Light Is Needed,

But Sun Gives Light In Day When Light Is Not Needed"

by Abdul Hannan (few years ago!) / 979 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

pathan bank lotnay laga

Ek Pathan Bank Lootne Gaya wahan gun dikha kar sara Paisa loot liya.

Per us k hath kuch nahi aaya.

Kyon?

Q k sare paise usne manager ko diye aur kaha: "Sare paise mere account main jama kar do.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Jab Mangni k Bad

Jab Mangni k Bad
lambe Arsay TakShadi Nahi ki Jati
To Faida kis Ko hota Hai??”
Larky Ko..?
“NO.!
Larki ko..!
” NO.!
.
.
.
.
“Easy Load wale ko.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Eik Sardar dosray sardar say

Eik Sardar dosray sardar say:

“yaar tu nay apni bewi ko talaq Q dee?”.

Dosra Sardar: “Shadi meray naal kiti si tay bacha baghwan kolon mangdi c”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mom :Beta haath jal gaya

Mom :Beta haath jal gaya,
toothpaste lana.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
Pappu : No, maa,
Mere toothpaste me namak hai,
Duniya Wale kahenge bete ne Jale pe
namak chidak diya..!lolz

by Mazhar Khan (few years ago!)
Bhikari nay aik aadmi say kaha

Bhikari nay aik aadmi say kaha:khanay ko kuch mil sakta hai?
Is aadmi nay poocha:kal ka salan khalo gay?
Bhikari nay kaha: Ji han koi harj nahi.
Is aadmi nay kaha: acha to phir kal aajana, aaj to kuch nahi hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Nurse ka Mangaitar

1 Nurse ka Mangaitar usay bari hasrat se:

“Jaanu kash mujhe koi haadsa paish aata to main tumhare ward main admit hota, Tum meri khidmat karti aur main jaldi theek ho jata”,

Nurse: Jaan tumhe mere paas koi hadsa nahi balkay moujza hi la sakta hai, kyon k main DELIVERY ward main hoti hoon

by Pak101.com (few years ago!)
Ghanday kapro Se

Aj ke baat

Kisi ko uske uljhay hue baalo,

ganday or mailay kapro ki waja

se ghareeb na samjho.

Ho sakta hai wo Engineer ho or

uske papers ho rahay hon.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa apne bete ko

Santa apne bete ko: is baar agar exam mein fail huaa, to mujhe pitaji mat bulaana.
kuch din ke baad,

Santa: result ka kya hua?

Santa ka beta: sorry santa

by Pak101.com (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India

Gates: By the year 2010 India should export computer chips.

Laloo: We are already exporting Uncle Chips

by Pak101.com (few years ago!)
TCHR- Ande me se Murgi ka Bacha kaise nikla?

TCHR- Ande me se Murgi ka Bacha kaise nikla?

SANTA-Madam, Ye koi badi bat nhi he. Zyada Interesting Ye he ki wo Usme Ghusa kaise?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook