Gates: By the year 2010 India
Gates: By the year 2010 India should export computer chips.
Laloo: We are already exporting Uncle Chips
by Pak101.com (few years ago!) / 1108 views
Similar Jokes
Pappu Ek Ladki Ko Purpose Karta Hai.
Pappu: “I Love You. Tum Duniya Ki Sabse Khubsoorat Ladki Ho”
Ladki: “Acha Par Tumhare Piche
Mujhse Bhi jyada Khubsoorat Ladki Khadi Hai”
Pappu Mud Ke Piche Dekhta Hai Par Waha Koi Nahi Tha.
Ladki: “Agar Tum Sach Mein
Mujhse Pyar Karte To Kabhi Piche Mud Kar Na Dekhte I Hate You”
Moral: Moral Words Kuch Ni Bas Ladki Zara Tej Nikali.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to 2nd Pathan: Yaar koi aisa Gift bata jo teri bhabhi k seedha Dil par lagay.
2nd Pathan: Goli maar day.
by Abdul Hannan (few years ago!)
The patient shook his doctor’s hand in gratitude and said,
“Since we are the best of friends, I would not want to insult you by offering payment. But I would like for you to know that I had mentioned you in my will.”
“That is very kind of you,” said the doctor emotionally, and then added,
“May I see that prescription I just gave you? I d like to make a little change…”
by Pak101.com (few years ago!)
Dr: aap ka weight kitna he?
Santa: chasme sath 75kgs.
Dr: aur chasme bager!
Santa: vo muje dikhta hi nahi...
by Mohammad Ali (few years ago!)
Son: Abba idher aa
Mother: Aise nahi boltey beta,
daddy ko izat k saath bulate hain,
Son: Abba izzat k saath idher aaja.
by Pak101.com (few years ago!)
Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu
Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua,
Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le
Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe
Relaionship Status Update Karna Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gahak: (doodh waly sy)
Tumhari gaay kita doodh deti he
Doodh wala: 5 kilo
Gahak: is main say kitna bech letey ho? Doodh wala: yehi koi 12 kilo
by Mohammad Ali (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Race shuru hone ka elaan hua: 1..2..3…Go.
1 bacha apni jaga par khara raha,
coach ne pocha: Beta tum to race mai hissa lene ke liye itne pur-josh the phir jab elaan hua to bhage kiyu nahi?
Bacha bola: Sir,abhi to 1,2 aur 3 ke bhagne ka elaan hua hai, mera number to 4 hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua, Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe Relaionship Status Update Karna Hai
by Pak101.com (few years ago!)