Gates: By the year 2010 India

Gates: By the year 2010 India should export computer chips.

Laloo: We are already exporting Uncle Chips

by Pak101.com (few years ago!) / 1108 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Jyada Tez Ladkiyo Se Kaise Nipta Jaye

Pappu Ek Ladki Ko Purpose Karta Hai.

Pappu: “I Love You. Tum Duniya Ki Sabse Khubsoorat Ladki Ho”

Ladki: “Acha Par Tumhare Piche
Mujhse Bhi jyada Khubsoorat Ladki Khadi Hai”

Pappu Mud Ke Piche Dekhta Hai Par Waha Koi Nahi Tha.
Ladki: “Agar Tum Sach Mein

Mujhse Pyar Karte To Kabhi Piche Mud Kar Na Dekhte I Hate You”

Moral: Moral Words Kuch Ni Bas Ladki Zara Tej Nikali.

by Pak101.com (few years ago!)
Goli maar day

Pathan to 2nd Pathan: Yaar koi aisa Gift bata jo teri bhabhi k seedha Dil par lagay.




2nd Pathan: Goli maar day.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Best friends

The patient shook his doctor’s hand in gratitude and said,

“Since we are the best of friends, I would not want to insult you by offering payment. But I would like for you to know that I had mentioned you in my will.”

“That is very kind of you,” said the doctor emotionally, and then added,

“May I see that prescription I just gave you? I d like to make a little change…”

by Pak101.com (few years ago!)
Dr: aap ka weight kitna he?

Dr: aap ka weight kitna he?
Santa: chasme sath 75kgs.
Dr: aur chasme bager!
Santa: vo muje dikhta hi nahi...

by Mohammad Ali (few years ago!)
Abba idher aa

Son: Abba idher aa
Mother: Aise nahi boltey beta,
daddy ko izat k saath bulate hain,
Son: Abba izzat k saath idher aaja.

by Pak101.com (few years ago!)
Facebook Ka Junoon

Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu
Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua,
Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le
Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe
Relaionship Status Update Karna Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Gahak: (doodh waly sy)

Gahak: (doodh waly sy)
Tumhari gaay kita doodh deti he
Doodh wala: 5 kilo

Gahak: is main say kitna bech letey ho? Doodh wala: yehi koi 12 kilo

by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar

DO sardar jungle main ja rahy thay k ach
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .

1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.

1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Race shuru hone ka elaan hua: 1..2..3…Go.

Race shuru hone ka elaan hua: 1..2..3…Go.
1 bacha apni jaga par khara raha,
coach ne pocha: Beta tum to race mai hissa lene ke liye itne pur-josh the phir jab elaan hua to bhage kiyu nahi?
Bacha bola: Sir,abhi to 1,2 aur 3 ke bhagne ka elaan hua hai, mera number to 4 hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Facebook Ka Junoon

Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua, Muje Afsos Hai….

Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe Relaionship Status Update Karna Hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook