Wo ldka Aaj b garmi me mar rha h,
Wo ldka Aaj b garmi me mar rha h,
.
kisi ldki ne ek bar usey kaha tha
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
Tum is sweater ko pehan kar Ranbir Kapoor lagte ho..
lol
by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Pathan Apni Maa se: Kya aapne mujhe paida hony se pehle dekha tha?
Maa: Nahi to...
Pathan: To phir Paida hony k baad aapne mujhe pehchana kese?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa aur banta ne zindagi me pehli baar riksha dekha..
Santa: Dekho Kitna Chota Tanga Hai.
Banta: Haan..
Aur Gadha To Dekho, Aadmi Jaisa Dikhta Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 2 Girl= tumhara naam Kya h?
Girl=Mina
Girl to Boy tumhara?
Boy=kamina
Girl=jhut mat bolo
Boy=Tu 2min pass me baith k dekh le
Tu ye hi bolgi.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ko Drip Lagi. Jab Drip End Hone Lagi To Ussne Apne Bhai Se Kaha.
Pathan: “Jao Sister Ko Bula Ke Lao”
Bhai Gaya Aur Teen Din Ke Baad Peshawar Se Apni Behen Ko Le Aaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki_ maa...
ye padosi ka ladka mujhe baar baar kiss kar k bhag jata hai maa muskura ke boli_bada shararti hai... bilkul apne baap par gaya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne apne 6 month k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 month k baby ka brthday kese?
Santa: hum semester system ko follow karte h
by Pak101.com (few years ago!)
Santa on call:hi swtheart,
kya kar rahi ho,
Gf-meri tabiyat kharab hai janu sone jaa rahi hu
aur tum.
.
.
Santa:main cinema hall mai tere peeche baitha hu kamini…….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…
Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Har pal,
har waqt
har lamha
har aahat
har ahsaas
aur
dil ki har dharkan keh rahi hai
tooba kitni sardi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar 1: Yaar Ye Autometacily Kya Hota Hai?
Sardar 2 : Simple Yaar, Jab Koi Ganji Aurat Auto Me Baith K Jaye to Use bolte hai "Auto-Me-Takli"
by Pak101.com (few years ago!)