2 Choohay Darakht Pe Bethay Th
2 Choohay Darakht Pe Bethay The
Neechay Se Aik Hathi Guzra
Aik Chooha Hathi Pe Ja Gira
Dosra Chooha Bola
Daba De Salay Ko
Me Bhi Aa Raha Hon…
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 956 views
Similar Jokes
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I'm not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
... Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Pakistani Team Ko Match Jeetny K Liye 1 Run
Ki Zarurat Ho Jub K Un K Pas 5 Wickets Aur 5
Overs Hon Phr B Un Pe 1 Chez Ka Buht Pressure
Hota Hy,
Kya?
.
SOCHO,
.
Yehi K,
YA-ALLAH Agr Ye Match Jeet Gae To English Kon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Aapko isse pehle kabhi heart attack hua thaa kya yaa first time hua hai ?
Patient: Haan doctor sahab, ek baar; last time jab aapne bill diye tha tab hua tha….
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan ne apne dost se kaha
Aaj main tumhari bewi ko dekha thaWoh bohat udaas or ghamgeen thi or khamoosh bethi thi
Oss ke dost ne taajub se dekha or phir bare itminan se kaha
Phir woh meri bewi naheen ho gee
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain hen or teri nahi hen?
Aisa kiun?
2nd Pathan: Is main kiun wali kya bat he?
Wo Abu pe gya he or me ammi pe.
by Pak101.com (few years ago!)
Do batche darkht ke sath latakne ki game khail rahe thai aik ne apne aap ko neeche gira diya doosray ne poocha kya thak gye ho
Pehla bola: Naheen mein tau pakk kar neeche gira hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost Pthan se:APRIL FOOL manaya?
Pthan:Haa
Dost: kis k sth or ksy?
Pathan:BV k sth.Hm ne 3 bar Talaq dia Jb wo preshan hua tu hm bola:APRIL FOOL,APRIL FOOL.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai, I Am So Sorry!
Santa- Sorry Ki Koi Baat Nahi Hai
Dr. Saab, Jab 20 Saal Nikal Gaye to 2 Din Bhi Nikal Hi Jayenge
by Pak101.com (few years ago!)
America-Mobile Hamari Khoj Hai. China-Sim Card
Hamari Khoj Hai. Japan-Sms Hamari Khoj Hai.
Koriya-Blootuth Hamari Khoj Hai. INDIA-MISS
CALL HAMARI KHOJ Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa found answer to the most difficult question ever- What comes first - the chicken or the egg? O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega! ***** Santa (reading from book of facts): "Do you know ...
by Mazhar Khan (few years ago!)