2 Choohay Darakht Pe Bethay Th

2 Choohay Darakht Pe Bethay The
Neechay Se Aik Hathi Guzra
Aik Chooha Hathi Pe Ja Gira
Dosra Chooha Bola

Daba De Salay Ko
Me Bhi Aa Raha Hon…

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 956 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar english k paper main fail ho gaya,

Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I'm not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
... Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:

by Pak101.com (few years ago!)
Agar Pakistani Team Ko Match

Agar Pakistani Team Ko Match Jeetny K Liye 1 Run
Ki Zarurat Ho Jub K Un K Pas 5 Wickets Aur 5
Overs Hon Phr B Un Pe 1 Chez Ka Buht Pressure
Hota Hy,
Kya?
.
SOCHO,
.
Yehi K,
YA-ALLAH Agr Ye Match Jeet Gae To English Kon

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Heart Attack

Doctor: Aapko isse pehle kabhi heart attack hua thaa kya yaa first time hua hai ?

Patient: Haan doctor sahab, ek baar; last time jab aapne bill diye tha tab hua tha….

by Pak101.com (few years ago!)
Phir woh meri bewi naheen ho gee

Aik pathan ne apne dost se kaha
Aaj main tumhari bewi ko dekha thaWoh bohat udaas or ghamgeen thi or khamoosh bethi thi

Oss ke dost ne taajub se dekha or phir bare itminan se kaha
Phir woh meri bewi naheen ho gee

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain

Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain hen or teri nahi hen?
Aisa kiun?

2nd Pathan: Is main kiun wali kya bat he?
Wo Abu pe gya he or me ammi pe.

by Pak101.com (few years ago!)
Do batche darkht ke sath latakne

Do batche darkht ke sath latakne ki game khail rahe thai aik ne apne aap ko neeche gira diya doosray ne poocha kya thak gye ho

Pehla bola: Naheen mein tau pakk kar neeche gira hoon

by Tanveer Hussain (few years ago!)
APRIL FOOL manaya

Dost Pthan se:APRIL FOOL manaya?
Pthan:Haa
Dost: kis k sth or ksy?
Pathan:BV k sth.Hm ne 3 bar Talaq dia Jb wo preshan hua tu hm bola:APRIL FOOL,APRIL FOOL.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr.-Aapki Biwi

Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai, I Am So Sorry!

Santa- Sorry Ki Koi Baat Nahi Hai

Dr. Saab, Jab 20 Saal Nikal Gaye to 2 Din Bhi Nikal Hi Jayenge

by Pak101.com (few years ago!)
China sim card

America-Mobile Hamari Khoj Hai. China-Sim Card
Hamari Khoj Hai. Japan-Sms Hamari Khoj Hai.
Koriya-Blootuth Hamari Khoj Hai. INDIA-MISS
CALL HAMARI KHOJ Hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa found answer

Santa found answer to the most difficult question ever- What comes first - the chicken or the egg? O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega! ***** Santa (reading from book of facts): "Do you know ...

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook