Phir woh meri bewi naheen ho gee
Aik pathan ne apne dost se kaha
Aaj main tumhari bewi ko dekha thaWoh bohat udaas or ghamgeen thi or khamoosh bethi thi
Oss ke dost ne taajub se dekha or phir bare itminan se kaha
Phir woh meri bewi naheen ho gee
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 925 views
Similar Jokes
A girl was thirsty.
She saw an ALA-DIN Chairagh beside her
She touched & ordered jin k meri pyas bhujao
JIN: “PEPSI wali ua IMRAN HASHMI wali”?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Love is Docomo, do the New.
Mariage is idea
can change Ur life
Wife is Hutch, where ever you go she folows
But
Frienship is Airtel 1atut bandhan
by A. Sami (few years ago!)
Banta santa se-teri dukan pe mitthai rakhi h tera dil isko khane ko nhi krta,santa- yaar krta to bhut h par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Baar Saare Fruits Apne-Apne Baare Mein Ek-
Doosre Se Batate Hai.
Angoor: “Log Itne Gande Hote Hai Ke Mujhe Chaba
Lete Hai”
Seb: “Log Itne Gande Hote Hai Ke Mujhe Cheel Kar
Khate Hai”
Kela: “Log Itne Besharam Hote Hai Mujhe Nanga
Kar Ke Khate Hai“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?
2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda so hi jaye
by Abdul Basit (few years ago!)
MATHS Teacher to a brilliant sardar:
Aap 8 apples ko 6 logon mai barabar
kesy taqseem karei gy ?
?
?
?
?
?
?
Sardar:
juice bana kay. :’
by hearthackervsgirls (few years ago!)
DUKANDAAR: iss bori pay mat baithna, phat jaye
gi!
Gahak: kyun, iss main Ghubaray hain?
Dukandaar: nahi… "KEEL" hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nepolian ek Sardarji ko bade garv se kehata hai :
Mere dictionary mein impossible word hi nahi hai.
Sardarji bolata hai : To pahele hi acchi tarah se
dekh lene ka na sab word hai ke nahi, aage se word
rahenge wohi dictionary le.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Larka: Ro kyu rhi ho?
Larki: Mere Marks Boht kum aye hain.
Larka:kitne aye hain?
=Larki:sirf 88%
Larka: Bibi Khuda ka khof kr
Itne mei to 2 larke Pass ho jate hein.
by Pak101.com (few years ago!)