Ladayi Ladayi Maaf Karo
Do Ladkiyan Bus Mein Ek Seat Ke Liye Lad Rahi Thhi.
Pappu Bahut Der Se Ye Dekh Raha Tha, Raha Nahi Gaya To Bola
Pappu: “Kyun Lad Rahi Ho? Iska Hal Main Batata Hoon”
Dono Ladkiyan Boli: “Batao?”
Ladka: “Tum Mein Se Jo Umar Mein Badi Hai, Wo Baith Jaye”
Phir
Phir Kya?
“Dono Ladkiyan Poore Raste Khadi Rahi“
by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
Similar Jokes
Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?
Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap Betey Se: Beta Btao "ALIF" Se Kya Aata Hai?
.
.
Beta: Ye "ALIF WALIF" Se Aaj Kal Kuch Nahi Aata.
.Sab Paisey Se Aata Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ne Ek Number Milaya, To Aage Se Ek Computrizd Female Voice Aayi.
“Apke Paas Paryapt Balance Nahi Hai”
Santa: “Arrey Balance Ko Goli Maar Janu, Tumse Baat Ho Jati Hai Itna Hi Kafi Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:mobile aur ptcl me kia farq hai?
Pathan bahut soch kar bola: ptcl me number ungli se aur mobile se angothe se dail karte hain
by Sabir shah (few years ago!)
2 Ghadhe{Donky} Apas Main Bateen Kar Rahe Thay.1st Yar Mera Malik Bohat Zalim Hay.Bohat Marta Hay Kaam B Zyada Leta Hay.2nd to Tum Bhag Jao Na Is Ko Chood Ke.1st Yar Bhag To Jaon Per Ik Waja Se Ruka Hoon. Mera Malik Jab B Apni BETI Se Ladayi Karta Hay Na. To Us Ko Ye Kehta Hy Ke Beti Tum Sudher Jao Warna Main Ney Teri
Shadi GADHE Se Kar Deni Hay..
by Pak101.com (few years ago!)
gf: hi
bf: what ?
gf; I cheated
bf : so what do u think i love u ? i have been
cheating u frm past 2 yrs .
gf: cried and said noooo .. i was talking about
exams.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan English sekny obama k pas gia 3month bad waps aya to pthn ko obama ka phone aya
Pathan: hi obama hw r u?
Obama: yaara tum english ch0ro nswaar bhej0!…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
TEACHER: Last year u were inlove
withthat girl
&
this year u r in love with other...!
What do u think of urself...??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student: SEMESTER change.
SYLLABUS change..:p
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi GOLU Ko Mar Raha Tha
Logo Ne Poocha K Q Maar Rhe Ho
Aadmi-Sala 1 Ghante Se Pooch Raha Hy K
Phir Sailab Kb Aaega
Muje Rashan Nai Mila
by Pak101.com (few years ago!)