Ladayi Ladayi Maaf Karo

Do Ladkiyan Bus Mein Ek Seat Ke Liye Lad Rahi Thhi.

Pappu Bahut Der Se Ye Dekh Raha Tha, Raha Nahi Gaya To Bola

Pappu: “Kyun Lad Rahi Ho? Iska Hal Main Batata Hoon”
Dono Ladkiyan Boli: “Batao?”

Ladka: “Tum Mein Se Jo Umar Mein Badi Hai, Wo Baith Jaye”
Phir

Phir Kya?
“Dono Ladkiyan Poore Raste Khadi Rahi“

by Pak101.com (few years ago!) / 978 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Really Girls are very Smart..

Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D

by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon

Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?

Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sab Paisey Se Aata Hai

Baap Betey Se: Beta Btao "ALIF" Se Kya Aata Hai?

.
.
Beta: Ye "ALIF WALIF" Se Aaj Kal Kuch Nahi Aata.

.Sab Paisey Se Aata Hai. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Itna Hi Kafi Hai Mere Liye

Santa Ne Ek Number Milaya, To Aage Se Ek Computrizd Female Voice Aayi.

“Apke Paas Paryapt Balance Nahi Hai”

Santa: “Arrey Balance Ko Goli Maar Janu, Tumse Baat Ho Jati Hai Itna Hi Kafi Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Mobile aur ptcl me farq

Sardar:mobile aur ptcl me kia farq hai?
Pathan bahut soch kar bola: ptcl me number ungli se aur mobile se angothe se dail karte hain

by Sabir shah (few years ago!)
2 Ghadhe

2 Ghadhe{Donky} Apas Main Bateen Kar Rahe Thay.1st Yar Mera Malik Bohat Zalim Hay.Bohat Marta Hay Kaam B Zyada Leta Hay.2nd to Tum Bhag Jao Na Is Ko Chood Ke.1st Yar Bhag To Jaon Per Ik Waja Se Ruka Hoon. Mera Malik Jab B Apni BETI Se Ladayi Karta Hay Na. To Us Ko Ye Kehta Hy Ke Beti Tum Sudher Jao Warna Main Ney Teri
Shadi GADHE Se Kar Deni Hay..

by Pak101.com (few years ago!)
Gf..Hi

gf: hi
bf: what ?
gf; I cheated
bf : so what do u think i love u ? i have been
cheating u frm past 2 yrs .
gf: cried and said noooo .. i was talking about
exams.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan English sekny obama k pas gia

Pathan English sekny obama k pas gia 3month bad waps aya to pthn ko obama ka phone aya

Pathan: hi obama hw r u?

Obama: yaara tum english ch0ro nswaar bhej0!…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
TEACHER: Last year u were inlove

TEACHER: Last year u were inlove
withthat girl
&
this year u r in love with other...!
What do u think of urself...??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student: SEMESTER change.
SYLLABUS change..:p

by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi GOLU Ko Mar Raha Tha

1 Admi GOLU Ko Mar Raha Tha
Logo Ne Poocha K Q Maar Rhe Ho
Aadmi-Sala 1 Ghante Se Pooch Raha Hy K
Phir Sailab Kb Aaega

Muje Rashan Nai Mila

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook