An engineering girl and guy

An engineering girl and guy went to a restaurant.

The guy wanted to ask for the menu,but he forgot wht it was called.So he acted damn cool and said....


"Waiter,SYLLABUS plz......."

by Pak101.com (few years ago!) / 867 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Double vaat

Double vaat!!!
Mazak ki bhi koi haad hoti hai yaar mai ek ladki ke saath date maar rahatha...Aur mera dost uske samne aakar bola
.
.
... .
.
.
.
kal wali zayda achi thi ;)

by Pak101.com (few years ago!)
Qabar Ma Frishta

Qabr Ma Frishte 1 Admi Ko Mar Rahe The Phr Bhi W0 Hans Rha Tha

Frishte Na Wja P0chi
To Usne Kha Ke:

Mai Khudkash Hamla Mai Mra Hu
Ye Sir Mera Ha 0r Jism Kisi Or Ka

by Pak101.com (few years ago!)
Sub mujse darty hain or main BV se

1) POLICE MAN:
Sub mujse darty hain or main BV se

2) MOCHI:
Main juton ki maramat krta hun or BV meri

3) TEACHER:
Main school mei lecture deta hun or ghr mei sirf sunta hun,

4) OFFICER:
Main office mei BOSS hun or ghr mei Nokar,

5) JUDGE:
Main court mei faislay sunata hun or ghr mei khud insaf ka talabgar!

Faisla aap k hath mei hai,

kunware rho
khush rho.
No Wife Easy Life.

Jo shadi kr chuky hain wo Sabar kren jin ki nhi hui wo shukar kren.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Pathan K Bachay Ko Dekh Kar Bola

Santa Pathan K Bachay Ko Dekh Kar Bola:

Bohat Khubsurat Hy!

Kitne Maah Ka Hy?

Pathan Gussey Me Bola:

Kameene 1 Hi Maa Ka Hay.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa - mere frnd ne chupke se

Santa - mere frnd ne chupke se mobile se meri gf ka no. Le liya..
Banta - phir kya hua..?

Santa - bewkoof aj tak apni hi behan ko romntic msg bhej raha hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Aaya Tha Imtehan Me

Aaya Tha Imtehan Me Mazmoon Husn Par…

Parchay Me Sab Ny Chehra mera Bana Diya…

/(‘,’) uffff… )(> ye class

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Sardar Ne Pathan Ki Beti Ka Rishta Maanga

Ek Sardar Ne Pathan Ki Beti Ka Rishta Maanga

Pathan Ne Sardar Ko Bohat Mara
Maar Kha Ke Sardar Utha
Kapre Jhaar Ke Bola Phir Khan Sahab Me Inkaar Samjhu?

by Pak101.com (few years ago!)
Dard Kahan Hai

Munna: Bolay to darad kahan hai apko?
Patient (F): Pooray badan mien hai

Munna: Yeh kaisay ho sakta hai ray, kuch detail batao.
Patient: Tocuhes her right knee and says here, then touches her earlobe and says here, then touches her left cheek and says here, etc.
Munna: Aesay hi khaali peeli tension de reli hai, teri finger mien dard hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Dunya Dhoky baaz hai

Aik chor makan ma dakhil huwa...
Tijori pe likha tha Right side button press karein..
. .
Chor ne aisa hi kia tau sairen baj gaya aur chor pakrra gaya..
. .
Court ma Judge ne pocha...
. .
"Tum apni safayi ma kuch kehna pasand karogay?"
. .
Chor ne afsurdah lehjay ma kaha. .
"Ma is se zyada kuch nhi kehna chahta k yeh dunya barri Dhokaybaaz hai". .
:D :D :D
HAHAHA

by WAQAR (few years ago!)
Sub sun rahe hain

Pappu:hello radio station


r.s:g pappu

pappu :meri awaz sub sun rahe hain


r.s:g bilkul

pappu:meri behan bi

r.s:g

pappu:asma jaldi motor chala me toilet me hun.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook