Subah Se Ghar Se Bahar Hu
Santa Ne Bus Me Ek Ladki Ko Chhed Diya
Ladki: Tumhare Ghar Me Maa Behen Nahi He Kya??
Santa: Kya Pata Me To Subah Se Ghar Se Bahar Hu
by Pak101.com (few years ago!) / 1055 views
Similar Jokes
Why couldn't the Sardar write the number "eleven"?
He didn't know which "one" came first...
by Pak101.com (few years ago!)
Hindi Lawyer to Gujarati: "Gita pe haath rakhkar kaho ke...... "
Gujarati : "Yeh kya, Sita pe haath lagaya to court mein Bulaya. Ab fir Gita pe haath!!"
by Pak101.com (few years ago!)
Banta:-santa tere ghar se mujhe hamesha hansne ki aawaz aati rahti hai.
Santa:-are yaar, meri biwi jab mujhe joote se marti hai, agar mujhe lag jaata hai to who hansti hai aur agar nahin lagta to main hansta hoon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya
by Pak101.com (few years ago!)
1st Pathan: Mere bache honge
To 1 ko Karachi
Aur 1 ko Lahore chor aonga....
2nd Pathan: Woh Kyu...?
1st Pathan: Kal T.V. per bata rahe they
Ke bachon ke darmiyan waqfa zaruri hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Customer: yeh kya offer hai? TV liya to 10
kerchief free!!!
Salesman: TV serials dekhne ke baad aapki aansoo
ponchne ke liye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chemistry ki class mn sir ny 1 larki se pocha!
Wht is nitrate?
Larki shrma kar boli
Sir, Ap b Na Qasm se,
Night-Rate
1500/- Sirf ap k li
by Mazhar Khan (few years ago!)
ek Aadmi dusre admi ko peet raha tha Aur khud jor jor se ro raha tha. jab logo ne usse pucha ki tum kyo ro raheho to usne kha- jab mai ise chodunga to ye bhi mujhe ise trah pitega.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko khawab me kisi ne qatal kardia
subah sardar ne apna hbl ka acconut band kara dia. Q k jahan khawab wahan hpl aur hbl khawabun ko tabeer me badal sakta hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Classic Insult..
1 larka scooty se ja rha tha
toh uska tyre
Bhains k gobar k beech mai se nikal gya..
paas mai kuch larkiya khadi thi
or os larke ko boli hpy bday to U..
.
.
.
.
Boy-wish krne se kaam nhi chalega,
Cake toh khana hee parega..:P :O :D
hahahahahahaha
Bor rock grls shokd
by Pak101.com (few years ago!)