Ladki Ne Ghar Se

Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..

5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.

Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.

Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla, Iphone bhi China Wala Tha…

by Mazhar Khan (few years ago!) / 1082 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

2 Cheeje kismat walo ko

2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye

Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.

Sales man : Magar computer me inka kya kaam?

Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Boy & girl playing Ludo

Boy & girl playing Ludo.

BOY: Agar 1,2,3,4 ya 5 aya to I’ll kiss U.

Girl: What?
Acha aur agar 6 aya to?

Boy: Kabi Ludo nai kheli kya.6 aya tu dubara bari.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sachin ki century nahi hone denge

Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.

Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?

Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Cinema main

1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Ladkiya Kabi Khud Pyar Ka Izha

Q:Ladkiya Kabi Khud Pyar Ka Izhar Pehle Q Nhi Krti?
Intresting Jawab:

Taki Break-up Krte Waqt Ye Keh Sake Ki Tum Mere Piche Pade The,Mai Nai

by Pak101.com (few years ago!)
Kutta punch Q hilata hai ?

Kutta punch Q hilata hai ? . . . nahi pata Ans :- Qki punch me itni takat nahi hoti K wo kute ko hila sake. ha ha ha...

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ki party

Pappu ek party mein gaya aur waha usne 8 butter
naan kha liye.
Kuch der baad toilet mein pet pakad ke ro raha
tha bhagwan se request kar raha tha ki, “Hey
bhagwan ya toh jaan nikal de ya naan nikal de!”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy Tujhko Kya Bhejon

Boy: Tujhko Kya Bhejon?

Barish Ki Pehli Boond?

Aasman Ka Sab se Roshan Tara?

Shakh Pe Khila Surkh Gulab?

Muthi Main Qaid Ik Jugnu?

Honton Pe Saji Ek Khuahish?
Ya Aankhon Ka Ik Khuaab?

Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Kitchen mein cooker

Kitchen mein cooker aur kadai hote hain...

Cooker: haye tu kitni kaali hai.

Kadai: Sale phir bhi mujhe dekh kar seeti marta hai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook