Ladki Ne Ghar Se
Ladki Ne Ghar Se bhaag K Shadi Ki..
5 din baad Wo Rote Hue Lauti
.
.
Dad: Ab Kyun aayi Ho ??
.
.
.
.
Ladki: Papa Wo BMW ka driver Nikla, Iphone bhi China Wala Tha…
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1082 views
Similar Jokes
2 Cheeje kismat walo ko milti hai
1- Without Boyfrnd wali acchi
Patni...!
... .
.
.
Aur
.
.
.
2- samose ke sath xtra chatni:-p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy & girl playing Ludo.
BOY: Agar 1,2,3,4 ya 5 aya to I’ll kiss U.
Girl: What?
Acha aur agar 6 aya to?
Boy: Kabi Ludo nai kheli kya.6 aya tu dubara bari.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey...!!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Q:Ladkiya Kabi Khud Pyar Ka Izhar Pehle Q Nhi Krti?
Intresting Jawab:
Taki Break-up Krte Waqt Ye Keh Sake Ki Tum Mere Piche Pade The,Mai Nai
by Pak101.com (few years ago!)
Kutta punch Q hilata hai ? . . . nahi pata Ans :- Qki punch me itni takat nahi hoti K wo kute ko hila sake. ha ha ha...
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu ek party mein gaya aur waha usne 8 butter
naan kha liye.
Kuch der baad toilet mein pet pakad ke ro raha
tha bhagwan se request kar raha tha ki, “Hey
bhagwan ya toh jaan nikal de ya naan nikal de!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Tujhko Kya Bhejon?
Barish Ki Pehli Boond?
Aasman Ka Sab se Roshan Tara?
Shakh Pe Khila Surkh Gulab?
Muthi Main Qaid Ik Jugnu?
Honton Pe Saji Ek Khuahish?
Ya Aankhon Ka Ik Khuaab?
Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Kitchen mein cooker aur kadai hote hain...
Cooker: haye tu kitni kaali hai.
Kadai: Sale phir bhi mujhe dekh kar seeti marta hai.
by Pak101.com (few years ago!)