The judge read the charges
The judge read the charges, then asked: Are you the defendant in this case?No, your honor,” replied Banta, “I’ve got a lawyer to do the defending. I’m the person who done it.
by Pak101.com (few years ago!) / 920 views
Similar Jokes
Sardar was writing something very slowly.
Friend asked: Why r u writing so slowly?
Sardar: I'm writing a letter to my 6 yr old son, he can''t read very fast.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
On Weekend Night, WIFE in romantic mood:
“Aaj muje Rassi se bandh do or jo krna chaho kr lo.
Husband ne usay bandha
Or
dosto k saath ghoomne chala geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Police Man: Stop, Stop, Tumhari Headlights kaam
Nahi kar rahi,
Woh bandh hai.
Santa: Jaldi Se Hat Jao! Brakes Bhi Kaam Nahi Kar
Rahe Hain. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A man to Santa:
Your friend is kissing your wife in your home.
Santa rushes home and came back within
half an hour and slapped the man
and said:
“He’s not my friend.”
by Mohammad Ali (few years ago!)
1st srdarni : 20 saal tk meri koi olad ni hoi
2nd srdarni: tey fer tu ki kita?
1st: Fer main 21 saal di hoi tey abay ne mera viah kr dita, tey fer olad hoi:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek dost nay dosray dost say pocha,
"betao, wo konsi jaga hay jehan
baap betay ko bhool jaata hay aor
beta baap ko?"
dosray dost nay kaha,
"shaadi k moqay par".
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Rammu to his brother: Esi kisi jaga ka nam batao
jisse banaya to admi ne hai
magar phir bhi wo wahan pe ja nahi sakte?
by Pak101.com (few years ago!)
Laloo and Rabri were on an African Safari when a lion suddenly dragged Rabri with his jaws.
Rabri: Shoot him, Shoot him!
Laloo: Wait! Wait! Let me change the battery of my camera.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Larka Doosre Larke Se:
Yaar Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?
Doosra: Yaar Larki To Maine Phansa li thi.
Par Tum Logon ne ye Mohalla hi Chor Diya. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
BOSS:15 din ki chuti q chahiye?
pathan:cousin ki shadi he.
boss:cousin ki shadi me15 din chuti q?
pathan:cousin ki shadi mujse ho rahi he . . . .
by hearthackervsgirls (few years ago!)