Boy: Boys are intelligent than girls!

Boy: Boys are intelligent than girls!Girl: Any proof?

Boy: You always say intelliGENTS but u never say intelliLADIES.. :-p

Great people
Great thoughts.

by Pak101.com (few years ago!) / 1033 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ap apnay best freind ki BV

Wife: ap apnay best freind ki BV k janazay pay nahi gay.

Husband:kis moo say jaon.
wo mujay 3rd BV K janazay pay bula raha hai
Aur
Mein ne1 dafa b nahi bulaya

by Pak101.com (few years ago!)
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai

Ek Sawal?
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai?
.
.
.
.
.
.
Zaroori Nahi Ke Abhi Reply Karo.
Jab Mehsoos Karo To Bata Dena.

by Pak101.com (few years ago!)
JO' or 'WO' dono best friend the

JO' or 'WO' dono best friend the
1din 'JO'ne 1 darawni film dekhi or 'WO' Mar gya
ab bolo 'WO' Kyu mar gaya.
?
?
?
kyunki JO dar gaya WO mar gaya

by Pak101.com (few years ago!)
Airhostess: Sir ap kia lain gy? pathan:

Airhostess: Sir ap kia lain gy?
pathan: Milk badam, kheer,pakora, tandori chicken wid naan & niswar

Airhostess: Sir tusi jahaaz ty aaye ho apny peo dy viaah ty nhe

by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar : What is the name of your car?

Sardar : What is the name of your car?

Lady : I forgot the name, but is starts with “T”.

Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai, Tea se start hoti hai. Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Dhamki

Sardar office ja raha tha, Patni pyaar se boli:- See u in the evening.
Sardar gusse se:- Dhamki kise de rahi h, main bhi tujhe dekh loonga.

by Asim Raza (few years ago!)
Africa K Janglat May

Africa K Janglat May
1 Wild Life Team Research Karnay Gae.

Ghaat Lagay 1 Sher Ne
Un Pe Hamla Krdia Aur Sab Kø
Khä Kär Wo Aakhri Aurat Ki Tarf Barha Aur Achank
Us K Pairon Main Gir K Haath Jor K Kehne Laga..
Meray Pait May Bohat Dard Horha Hai,

Koi Totka To Batado Zubaida Aapa.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Main teri Maa Hoti

Main teri Maa Hoti
Teacher: Main teri Maa Hoti Tou Main Tujhy

2 Din Main Sudhaar Deti …

Student: Madam, Kal Tak Main Apne Papa Sy

Mashwara Kar k Bata Doonga …

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan khali kaghaz ko

Pathan khali kaghaz ko bar bar choom raha tha

Punjabi:Ye kya hai?

Pathan:Love letter aya hai.

Punjabi:Magar ye to khali hai

Pathan:Aj kal bol chal band hai….

by Pak101.com (few years ago!)
Sethani: kyun maharani

Sethani: kyun maharani ji aaj aane mein itni der kyun laga di?

Nokrani: Sethani ji mein sidiyon se gir gayi thi

Sethani: To kaya uthne mein itni der lagti hai

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook