Sethani: kyun maharani
Sethani: kyun maharani ji aaj aane mein itni der kyun laga di?
Nokrani: Sethani ji mein sidiyon se gir gayi thi
Sethani: To kaya uthne mein itni der lagti hai
by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
There was this little kid who had a bad habit of sucking his thumb. His mother finally told him that if he didn't stop sucking his thumb, he'd get fat.
Two weeks later, his mother had her friends over for a game of bridge. The boy points to an obviously pregnant woman and says, "Ah, ha! I know what you've been doing!"
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj k bacche..
Ek baccha baap ke
saamne Cigarette pee
raha tha..
.
Ek Aadmi:" Oye Baap ke
Saamne
Cigarette Pee raha hai
be.. ??
.
.
.
Baccha:" Toh baap
konsa Petrol Pump hai
be Jo Udd jaega..??
Bolti band..
by Pak101.com (few years ago!)
"MusiBaton Ka MuQaBLa SBar Sy Kro
Ar
NeMaTon Ki Hifazt Shukr Sy KrO'
.
.
.
.
Is sMs Ma PeHly Bv Ka ar BaaD Mein girl FrNd ka zikar ata HaI.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Paagal 1: main Taj Mahal ko kareedh loonga
Paagal 2: main use abhi bhech nahi rahaa hoo
by Pak101.com (few years ago!)
2 Sardars lookin at an Egyptian mummy.
Sardar1:Look so many bandages,
pakka truck accident case hai.
Sardar2: Aaho,
truck number bhi likha hay, BC-1760
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar asked his servant to Go and water the plants.
Servant replied It”s already raining.
Sardar said: So what take an umbrella and go.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy 1: Larkion ko "I love you" bolny ki sab se achi jagah konsi hai?
Boy 2: Daata Darbar
Boy 1: Kion ??
.
Boy 2: Kionky wahan larkiyon ne chapal nahi pehni hoti
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Three ants find an elephant asleep.
One says,"We'll kill him!"
Other one says,"We'll break his legs!"
3rd one says:
"choro yaar bechara akela hai aur hum teen..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..
by itrat batool (few years ago!)