One Day Golu Said His Girlfriend
One Day Golu Said His Girlfriend With Full Of
Courage: “I Love You”. His Girlfriend Said
Angrily..Not Say This Statement With Love. Funny
Golu Said I Love You Sister
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1060 views
Similar Jokes
Teacher - un do kings ka naam batao jinhone duniya ke logo ko nayi raah pe chalaya.....
Santa - sir
1.SMO KING
2.DRIN KING..
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi ke bad dusre din Parul apni dady se: Meri unse ladai ho gayie!
Dady: Shadi mein jhagde toh hote rehte hai fikar mat karo.
Parul: Woh toh thik hai par ab “LAASH” ka kya karu
by Pak101.com (few years ago!)
why do boys call gurls "item"?
bcoz
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
item mean "maal"
"maal" mean "paisa"
and "paisa" mean "laxmi"
aur ladki to ghar ki "LAXMI" hoti hai :D ;)
"RISHTA WAHI SOCH NAYI!!" ;D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Husband aur wife hotel me gai to 1 larki ne hello kaha
wife :ye kon thi?
Husband:dimag mat khao me pehlay pareshan hun k wo bi yahi baat poche gi
by Sabir shah (few years ago!)
Aik larki pankhy sy latak k khud
kushi kr rhi h0ti hai. Samne wali
khirke sy ose sardar daikh rha
h0ta h or chilla k khata h....
.
.
.
.
.
...
.
LATAKNY SY KUCH NI HOGA AMMI KO BOLO K COMPALAN B PILAYN ;-) :D
by Pak101.com (few years ago!)
Lalu: Vidwaano ne kaha hai Ki "MURKH KI BIWI BAHUT SUNDAR HOTI HAI.
Rabadi: "Dhat! Aapke paas to hamaar taarif k alawa kauno kaam nahi hai!..
by Pak101.com (few years ago!)
Nirmal baba akhirkar dukhi hokar shiv ji k pas gaye
bole sare bhakt piche pade h,
shiv-beta kbhi jail gye ho.
Baba-nhi.
Shiv ji-jail hokar aao. Kripa aani suru ho jyegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chor Aya Tijori Pr Lika Tha Todne ki zrurt Nhi Butn Dbao n152 PressKro KhulJyga
Butn Daba Alrm BjaPolice Ai
Chor-Aj Mera InsaniytSe Vishwas uthgya
by Pak101.com (few years ago!)
1 larka pathan se: Mai agar chahun to saray Pathano ko Jannat se nikaal kar Jahanum main la sakta hun.
Pathan: Kis tarah yaara?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
BOY TO GIRL: Tum to 14v ka chand ho
Girl: Sach, kya main itni khoobsorat hoon?
Boy: Arey nahin !!
Main to yeh batana chah raha tha kay tum itni gool matool ho....
by Pak101.com (few years ago!)