Ik kudi class vich bohot late aayi.
Ik kudi class vich bohot late aayi.
Master: Tu late kiyon aai?
Kudi: Masterji ik munda mera picha kar riha c.
Master: Par biba, tu late kyon hoi?
Kudi: Masterji, oh munda bohot holi holi chal riha c.
by Pak101.com (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
Kashmir Day J0ke Sms
Kashmir Ke Vadiy0n Me
Barfele Hawa0 Me
Jhel KAY Kinare Baithe Laila Ne Majnu Sey Kya Kaha
Her0 Mat Ban
Sweter Pahen ley.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1. If I like it, it's mine.
2. If its in my mouth, it's mine.
3. If I can take it from you, it's mine.
4. If I had it a little while ago, it's mine.
5. If I'm chewing something up, all the pieces are mine.
6. If its mine, it must never appear to be yours anyway.
7. If it just looks like mine, it's mine.
8. If I saw it first, it's mine.
9. If you are playing with something and you put it down, it automatically becomes mine.
10. If its broken, it's yours.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 Shopkeeper: 1 Kala bulb daina !
Shopkeeper: Kaalay buld ka kia karna hai?
.
Pathan: Dopehr mai sonay ke lie andhaira karna hai?
by @irha@ (few years ago!)
Patni: Mein toh sochti thi hamara sath janam janam ka hai….lekin swamiji ne kah rahey they ke swarg mein pati patni ko saath rehne nahi dete……
Pati: Darling isiliye usse swarg kehete hai…
by Pak101.com (few years ago!)
Agr ap ki wife kehna nai manti hai to
;->
gaur kiun karte ho kisi ki bi nai manti
is parcham k saye tale hum aik hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Agr aik teacher tamam subjects akela nai parha sakta hai
to
;->
aik student sare subject kaise parhe
by Sabir shah (few years ago!)
Pati-Patni Juice Corner Par Gaye.
Pati Ne Ek Banana Milk Shake,
Aur Patni Ne Do Orange Juice Liye.
Payment Ke Time Waiter Ne Maalik Ko Aawaj Di.
Waiter: “Bhaiya Ka 1 Kela Aur Bhabhi Ke 2 Santre Kaat Lo“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Humyn Gharibon k Sath Piyar sy Paish Aana Chahiye.
Student: Acha Ab Me Samjha.
Teracher: Kia?
Student: Papa Aksar Nokrani ko Galay Q Lagatay Hyn. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?
Santa : Tum kaun ho?
Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Abbu School Main Aik Bacha Mujhe “LONDE BAAZ” Bolta Ha.
Baap: Sar Phaar Day Salay Ka.
Beta: Nai Abbu.
Bara Chikna Bacha Ha. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)