Santa class me haans raha tha
Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?
Santa : Tum kaun ho?
Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 920 views
Similar Jokes
Santa! Ik sawal ka jawab to do,
WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi hoti?
Pathan! Nahi pata?
Santa! Dastaney ki...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa goes for railway reservation
Santa: Mera AC chair car ka reservation kar dena
Railwayman: Seat nahi hai
Santa: Aap reservation kare seat ki chinta na kare, ek kursi me ghar se le lunga.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA-Agr Nariyal K Ped Pr Chad Jau To Engg. Clg Ki Ladkiya Dikh Jayengi
BANTA-Fir Hath Chhod Dena,To Medical Colege Ki b Dikh Jayengi.
by Pak101.com (few years ago!)
WHY STUDENT FAIL
Sundays-52 in a year,Days left 313
Summer holidays 50,Days left 263
8 hrs daily sleep-130 days GONe, Days left 141
1 hr daily playing means 15 days,Days left 126
2 hrs daily for eating means 30 days.Days left 96,
1 hr talking means 15 days.,Days left 81
Exams days 35 days,Days left 46
Eid & Gov holidays 20, Days left 26
Movies,TV at least 25 days,Days left 1
That 1 day is your BIRTHDAY.
Hun banda SALGIRHA waly din bhi parhy?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Naman: Yaar tumhaara beta bilkul tumhaara jaisa hi dikhtaa hai….
Chaman: Dheere bol yaar… woh padosi ka beta hai…uska baap sun lega…
by Pak101.com (few years ago!)
Aik shekh ne new car li aur us per apne office gya.
jab wo office k kareeb poncha tu usne car ka door khola tu aik truck ne uski car k sath tuker mar di.aur uska darwaaza door ja girra.
shekh zoor se car k liye cheekhne laga. but pass khari police ne usko kaha k tum car k afsos mein ye b bhool gay k tumara dayyan hath b ghaib hy.wo zoor se bola k haa a meri new rado watch b ghaib ho gai.
by Pak101.com (few years ago!)
Gates: By the year 2010 India should export computer chips.
Laloo: We are already exporting Uncle Chips
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Walking At Night…
Saamne Gober Para Tha..
Sardar Ne Jhuk Kr Ungli Daal Kar Chakha Or Bola: Oh Ye To Gobar Ha.. Shukar Hai Mera Pair Nahi Para..!
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi woman talking in english to a docter:my kaka is ill ek week na eat da na sleep da bus weep da te cheek da nale nak vi leek da
by Sabir shah (few years ago!)
1 sardar aur 1 punjabi ka interview tha..
punjabi se:
Q: taleem?
Ans: B.A
Q:Pakistan kab bana?
Ans: Koshish pehle se chal rahi thi par 1947
Q:Pakistan ka pm kon hai?
Ans: Bohat ae gae lekin ab Geelani sahab hai.
Sardar ye sub sun raha tha usne teeno answer yaad ker liye
1-B.A
2-1947
3-Geelani
ab sardar se:
Q:naam?
ans: B.A
Q:kab peda hue?
Ans: koshish pehlay sy chal rahi thi per 1947 me
Q: Baap ka naam?
Ans:wese to kitne aye ge lekin ab GEELANI sahab hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)