Oh Ye To Gobar Ha..
Sardar Walking At Night…
Saamne Gober Para Tha..
Sardar Ne Jhuk Kr Ungli Daal Kar Chakha Or Bola: Oh Ye To Gobar Ha.. Shukar Hai Mera Pair Nahi Para..!
by Pak101.com (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Santa Was Inserting Dog’s Tail
Into Pipe
Banta: Oye, Kutte Ki Dum Kabhi
Seedhi Hui Hai Aajtak?
Santa: Idiot,Main To Pipe Bend
Kar Raha Hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:
Tum Baghair Ijazat Class Me Q Aaye??
Pappu:
Sir' Me Ijazat Leny Hi To Andar Aya Hun.. :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?
Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
by Abdul Hannan (few years ago!)
BOY:
Darling hamare pyar k baarey me kisi ko mat batana
GIRL:
Sofia ko to zaroor bataungi
kameeni kehti thi k koi randi ka bacha hi hoga jo tujhse pyar karega?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tech Support: “What does the screen say now.”
Person: “It says, ‘Hit ENTER when ready’.”
Tech Support: “Well?”
Person: “How do I know when it’s ready?”
by Pak101.com (few years ago!)
1st ever intelligent sardar.
Teacher: what do u call a person
who cannot hear anything?
sardar: u can call him anything,
because he cannot hear anything
by Mohammad Ali (few years ago!)
RAAZ-Tumhari ankhen ktni hasen hai
Grl-Choro na
RAAZ-Tumhare bal ktne khubsurat hai
Grl-Choro na,Aap B
RAAZ-Itne der se chor hi rha tha
by Pak101.com (few years ago!)
Kaliya & Peeliya ek car me bomb laga rahe the .
Peeliya - agar bomb lagate samay phat gaya to
kya hoga .
Kaliya - do'nt worry ! Mere paas ek aur bomb hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan ne oxford universty mein 1st Positon li News
channel walu ne pucha
K ab kia kro gay? Pathan
bachpan se aik khuwab hy
k hum apna tandoor khole GA.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Bus stand jane k kitne paise?
Rikshwala 10Rs
Santa: 2Rs mein chalega.
Rikshwala 2Rs kaun le k jayega?
Santa baith piche me le jata hu
by Pak101.com (few years ago!)