Santa goes for railway reservation
Santa goes for railway reservation
Santa: Mera AC chair car ka reservation kar dena
Railwayman: Seat nahi hai
Santa: Aap reservation kare seat ki chinta na kare, ek kursi me ghar se le lunga.
by Pak101.com (few years ago!) / 1065 views
Similar Jokes
A Bihari went to a cigarette shop and asked for one Wills:
Bhai ek Will dena, so the guy selling the cigarettes told him that there is no brand by the name of Will, it is Wills, but the Bihari insisted and said I want one
Will, so the person told him unless you say it correctly i.e Wills I won't sell it to you, so the Bihari went mad and said
Hum ek hi to maang rahen hain pura packet to nahin maang rahen hain"
by Pak101.com (few years ago!)
Banta:truch dekh kar tm kiun kanpte ho.
Santa :aik truck driver meri bv le gaya tha me sochta hun kahen wapas karne na aa raha ho.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Pathan Cinema mai Film dekh raha tha.
.
Film mai 1 Shair dowarty howe araha tha.
.
Pathan ne dekha tu dar gia, owr apni chadir kandhy pa dal kar bhaagny laga
Logo ne kaha: Khan Sahib mat daro, yai tu film hai
.
Pathan: Wo tu mujh ko bhi pata hai ke yai film hai, lekin wo tu janwar hai, usko kia pata
by @irha@ (few years ago!)
Sardar 2 His Friend:
I Kiss My Wife Everyday B4 I Go 2 Office N U?
Friend:
I Kiss Ur Wife After U Go 2 Office..
Sardar:
Hahaha
I Kiss First
by Mohammad Ali (few years ago!)
Banta pair pey charha to upar baithey
Bandar ne poocha: Upar kyon aaya?
Banta: Apple khane.
Bandar: Yeh to aam ka pair hai.
Banta: Pata hai, Apple saath laya hoon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SANTA in court(sad): Bachpan
me agar maa ki baat suni hoti to aaj yeh din na dekhna
padta.:(:'(
JUDGE: Kya kehti thi maa?:/
SANTA: Judge sahab aap bhi
kya baat kar rahe hoo
Jab baat hi nahi suni to kaise bataau ki kya kehti
thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: DELHI May Kutubminaar Hai.. A Student Was Sleeping..
Teacher Wakes Him Up & Asks: "Wht Did I Say"? Student: "Delhi Mey Kutta Bimar Hai" :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sachin ki century nahi hone denge
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey gey
by Pak101.com (few years ago!)
Beta :
Papa Madam Ne Aaj Ek Sawal Poocha Jis
Ka Jawab Sirf Mere Pass Tha … !
Sardar :
Mera Shona Puttar , Bata Ki Sawal Tha ???
Beta:
Madam Ne Poocha
Black Board K Pass Potty Kis Ne Ki Hay …
by Pak101.com (few years ago!)
Kutta punch Q hilata hai ? . . . nahi pata Ans :- Qki punch me itni takat nahi hoti K wo kute ko hila sake. ha ha ha...
by Pak101.com (few years ago!)