Santa bante se:- meri bakri ne anda(egg) dia hai.
Santa bante se:- meri bakri ne anda(egg) dia hai.
Banta:- bakri anda kaise de sakti hai.
Santa:- abe gadhe, maine apni murgi ka naam bakri rakha hai. :)
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1030 views
Similar Jokes
Confidence Or Over confidence mai kiya farq ha.
Aap Apni GirlFriend ko Kiss kr sakte hain
Thats Confidence
Sirf Or Sirf Ap he kr Sakte Hain
Thats over Confidence!
by Pak101.com (few years ago!)
TeaCher:
Es Sentence Ko English Mai Translate Karo
"Larkiyan Yaha Se Guzar Chukki Hai"
.
Student:
Oh Shit Yar I Am Late.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kisi behri jahaz main kain log safar kar rehy the achanak aik chota sa bacha samandar main ja gira, jahaz main halchal mach gai, thori der bad aik nojawan bachy ko good main liye samandar se nikal aya. logo ne is ki bahadari ki tareef ki.& & &
Nojawan bola:”who sab to thek hay magar ye batao, ke muje Dhaka kis ne diya tha.
by Pak101.com (few years ago!)
A donkey kicked sardar & ran away, sardar ran to catch the donkey.
He saw a zebra and started beating it and said, Sala tracksuit pahan ke dhoka de raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Car ki Nilami ho rahi thi,
10 lac
20 lac
30 lac
Ek Aadmi ne Car ki khrab halat pe gor kiya to pas khare Aadmi se pucha :-
.
.
Is Car me esi kon si khoobi hai k iske itna daam lag rahe hai?
.
.
Aadmi :- Ab tak is Car k 10 hadse hue hai or har haadse me sirf or sirf "Biwi" ki hi Maut hui hai.
-
-
Aadmi :- 40 lakh :-) :D
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 5 mints main paper chor ke chla gya.
Teachr: kya paper ni ata.
Pathan: wo bat nai hai hum ko agley paper ki tayari krni hy.
by Tayyab Mughal (few years ago!)
A lecturer delivering a talk on the demoralizing effect of legal separation said, "Love is a quest; the proposal a request; the giving in marriage a bequest; the actual marriage, a conquest."
"What is a divorce?" a voice from back asked.
Swift as lightning came the reply,"Ah, that's the inquest."
by Mohammad Ali (few years ago!)
KID-Papa agr aapko pata chale ki me First Divison pas hua to aapko kaisa lagega? PAPA-Mai to Khusi se Pagl ho jaunga.
KID-Bas isi Dar se me Fail ho gya!
by Pak101.com (few years ago!)
JATT:-No if no but sirf jatt.
Khatri:- No Topi No Chatri Sirf Khtri. Mulla:- No Gas No Chulla Sirf Mulla.
PUNJABI:-na dalda na gheo punjabi sarea da peo.
by Pak101.com (few years ago!)
After returning from a foreign trip, sardar asked his wife - Do I look like a foreigner?
Wife: No! Why?
Sardar: In London a lady asked me “are you a foreigner?”
by Tanveer Hussain (few years ago!)