Pagal dentist se
Pagal dentist se:
kya dard k baghair daant nikaal lete ho?
Dr: nahi
Pagal: Main nikal leta hn.
Dr: wo kaise?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee ;) :P
by Mazhar Khan (few years ago!) / 969 views
Similar Jokes
Pota:-dadi hm ghar mai srg 5 log hee h dad,mom,ap,di or mai
dadi-tu shaadi karega toh hm 6 ho jayenge
pota:-bt fir di shaadi karegi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-tera beta paida hoga toh hm fir 6 ho jayenge
pota:-fir ap mar jayengi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-SO JAA HARAAMZADE..sur mt khaa....:Dddd
by Pak101.com (few years ago!)
Sharab body ko khatam karti hai,
Sharab samaj ko khatam karti hai,
Aao aaj iss sharab ko khatam karte hai,
Ek bottal tum khatam karo ek hum khatam karte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Husband Ke Birthday Par Wife Ne
Puchha – Kya Gift Du?
.
.
.
.
Husband :- Tum Mujhe Pyar Karo,
Izzat Karo Aur Hamesha Mera Kehna
Maano.
Bas Yahi Kaafi Hai.
Wife:- ( Kuchh Der Sochne Ke Baad )
Nahi Nahi Main To GIFT Hi Dungi.
by A. Sami (few years ago!)
Agar 3 Din Tak Subha Nend Se
Jaag Kar Kangha Na Kia Jae
T0
Hair Style
"Rehman Malik"
Jesa Ho Jata Hai..
"Veena Returns"... ;->
by Usama (few years ago!)
Sardar:
doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to
hamara signature hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papu Dhobi ko Daant-te hue -
Ek to meri shirt guma Di upar se paise mang raha hai.?
Dhobi:- Sahab shirt dhulne ke baad gum hui hai
by Pak101.com (few years ago!)
God thought that since
he couldn’t b everywhere
he made a mother.
Then devil thought that
he couldn’t be everywhere
he made a mother-in-law.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa-What's D Difference Between Mother's & GF's Tears?
Classic Answer By Banta-
Mother's Tears Effect Our HEART & GF's Tears Effect Our POCKET...
by Mazhar Khan (few years ago!)
dad-exam kaisa hua?
son-Q. no 1 chhut gaya. 3 ata nahi tha. 4 karna bhul gaya. 5 nazar nahi aaya.
dad-Q. no 2 ? son-bas wahi galat ho gaya.. (-;
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor:
Kiya Aap Har Waqt Haklate hain.?
Mareez:
Nahi Sirf
.
.
.
Bo Bo Bo Bo Bo Bo Bo Bo Bo Bolte Waqt
Dr:
Lakh di Laanat..
by hearthackervsgirls (few years ago!)