Santa Ne Makhi K Par Kaat
Santa Ne Makhi K Par Kaat K Kaha "Urr Ja...
"Jab Makhi Nahi Urri To Usney Kaha...
"Sabit Hota Hai K Makhi K Par Kaat ...
Diye Jaein To Wo "Behri" Ho Jati Hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
I offer my opponents a bargain:
if they will stop telling lies about us,
I will stop telling the truth about them.
by Abdul Sami (few years ago!)
Banta: Tumne apni patni ko birthday par diamond ring kiyon di? Voh to car chahti thi na?
Santa: Par mein nakali car kahan se le ke ata?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: I wish I was a newspaper so I would be in Ur hands all day.
Husband: I too wish that u were a newspapers so I could have a new one everyday.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
In a train, ticket checker to a saint: Ticket please!
Saint: I don’t have.
TT: Where do you want to go?
Saint: Lord Ram’s birth place, Ayodhya!
TT: Come, lets go!
Saint: Where?
TT: Lord Krishna’a birth place, Jail.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aik Mohabaat Hi Nai Duniyaa
Maain Dard Kah Sabaab
Faaraz
Darwaze Wich Unggli Aa Jaye
Tay Fair Vi Baraa Daard Honda Ay
Allah Di Kismay.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy Teasing A Girl: Ae Chalti Kiya?
Girl: Kaha?
Boy: Wherever You Say
Girl: Ok Lets Go Shopping
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy: Kasam Se Didi , Aapke Sath Toh Na Mazak Krna Bhi Gunaah Hai
by Numan Malik (few years ago!)
Senior Doctor Junior Doctor Se:
Ward No. 12 Main Behosh Paray Patient
Ki Kya Report Hai?
Junior Doctor:
Sir Uska Tou Maine Post Mortem
Kr Diya…
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: pata hai, bachpan mein mujhe ek bus ne zor se dakka maar diya tha.
Banta: baap re, tu mar gaya ke bach gaya?
Santa: mujhe yaad nahi hai. main tab 4 saal ka tha
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Pathan: Tum ne home-work kion nahi kia?
.
.
Pathan: Sir hum hostel mai rehta hai
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Wife : barabar wali harr month baad apne husbnd ke sath 10 ,
10 din ke liye ghoomne jaati hai. Aap kbhi le ke gye ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Husbnd : Qasam se , mene to 3 , 4 baar bola magar maani hi nhe
by hearthackervsgirls (few years ago!)