Husbund Ko Itraaz Nah ho

Ek larka aur ek larki date per jaatai hain. Dono bhohut hi romantic mood mai hotai hain. Larki nai phir barai pyaar se larke sai poocha,

"kya tum shadi ke baad bhi mujse itna pyaar kero gai" Larkai nah jawab diya "haan agar tumhare husband koh itraaz nah ho to"

by Pak101.com (few years ago!) / 1084 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sargodha is great



“sargodha” dunya ka wo wahid shehar hy…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

Jahan

.

main rehta hun.

:-)

Taliyaan,.:.Hahaha

by Mazhar Khan (few years ago!)
Papa agr aapko pata chale ki

KID-Papa agr aapko pata chale ki me First Divison pas hua to aapko kaisa lagega? PAPA-Mai to Khusi se Pagl ho jaunga.

KID-Bas isi Dar se me Fail ho gya!

by Pak101.com (few years ago!)
Aap dariye mat

Doctor: aap dariye mat. main hoo na.
Patient: wahi mera sabse bada dar hai doctor.

by Pak101.com (few years ago!)
SANTA BAR BAR ZEBRA

SANTA BAR BAR ZEBRA CROSSING PE IDHAR UDHAR CHAL RAHA THA......
.
.
.
.
WO KYA SOCH RAHA HOGA....
.
.
.THINK?
.
.
.THINK.?

SAALA YE PAINO BAJTA KYON NAHI HAI....

by Pak101.com (few years ago!)
aik sardar ko uska sasur jute mar raha tha

aik sardar ko uska sasur jute mar raha tha
Admi: Q mar rahe ho?
Sasur: Maine ise Hospital se SMS kiya,Tum Bap Ban Gye Ho Sale Ne Usko Bhi Dosto ko forwrd kar Diya

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jab mein gana gaati hu

Wife : Jab mein gana gaati hu to aap bahar kyu chale jate ho?

Husband : Taki Mohalle wale ye na samjhe ki mein tumhara gala daba raha hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar


Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar


Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la:

Sardar k0 electric chair pe saza-e-maut dete huwe jailer b0la: “btao tmhari akhri khwahish kia hai?”
.
.
.
Sardar: menu dar lag reya a, mera hath pharr lawo:)

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Girls Marks in Computer- : 99/100

Girls Marks in Computer- : 99/100

Don't Know How To Turn Off Computer Properly
and how to remove PEN drive safely )

Boys Marks In Computer:- 44/100

Knows how To HacK Computer ) :P :D

Boys Agree ?? = hit like ;) :P

by Pak101.com (few years ago!)
Sasur ne Daamaad se kaha

Sasur ne Daamaad se kaha : 6 saale me 8 baache.Ye kya hai?

Daamaad : Maine aapse kaha tha Gareeb jarur hu par aapki beti ko kabhi khali pet nahi rakhunga!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook