Machher Ko Maar Daal
Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.
Thodi der bad..
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai.
Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Teen choroon ne mil ker aik jagha chori ki. Paise apne thikane per le ker aaye to aik dosre se bole pahle paise gin lety hain phir aaram karte hain. In main se aik chor ne ye kaha.
Bhai mughe to neend aarahi hai main to sota hoon, lakin tum log be imaani na karna kiun keh mujhe subha ka akhbar parhr ker bhi chori ki raqam ka pata lag jayega k hum ne ketne raqam churaee hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What is similarity between SUN & WIFE..? . .
Very Simple..
Aap dono ki taraf ghoor kar nahi dekh sakte.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 pathan nadee ky kinaray naha rha tha,kay 1 admee aya or us kay kapray choree kr ky bhaag gya.
Pathan ny awaaz de ,O bhai kapre rakh lay magar naswaar tou dy ja,
by Pak101.com (few years ago!)
Ajeet: Raabert, Test Match mein kyaa ho raha
hai ?
Raabert: Boss, Vivian Richards chhakke pe chhakka
maar raha hai.
Ajeet: Saaleh ko sabak sikhana padega. Lunch break
mein usse phone milana.
Raabert: Yes Boss.
Ajeet: (on phone, to Richards): Veeveeyun
Reechards, tumhari Maa hamare kabze mein hai .....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MOM I'm drunk WHAT!!!!!! i said I'm drunk
HOW DARE YOU!!!!! SLAP
I was drinking bud lite OK good night
by Pak101.com (few years ago!)
Boy wished to girl before exam: Hey all the best
Girl wished: All the best to you too
But girl scored 80 marks & boy failed
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Wife: I hav read in newspaper dat widows mak d best wives.
Husband: May b! Bt u cant xpect me 2 kil myself dat u can b gud wife 2 sum1.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : yeh kaisa signature hai ????
''@@@@@@@@@''
.
Student : teacher , yeh meri mummy ka sign hai =)
.
Teacher : naam kya hai mummy ka ????
.
Student : her name is JALEBI BAI =)))
hahahahahahahahahahah
by Pak101.com (few years ago!)
Class teacher ne students ko
"MY CLASS TEACHER"
Pe 10 line likhne ko kaha
Thori der bad 1 student ne uth kr pucha:
Sir
'Kanjar' ko english me kya kehte hy =P
by Pak101.com (few years ago!)