Bandr pareshan kiun hai
1 bander ne apni maan se pocha k maan hum itne bad sorat kiun hote hain,
maan :beta Allah ka shukar adda kar is ko to dekh jo message parh raha hai.
by Sabir shah (few years ago!) / 1056 views
Similar Jokes
Two cows are standing in a field.
One says to the other "Are you worried about Mad Cow Disease?"
The other one says "No, It doesn't worry me, I'm a horse!"
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Mama bara ho kar Pilot banoga.
Mom: Mjhy kese pata chalega k ye mere betay ka Jahaaz hai?
Beta: Main guzartay waqt apny ghar pe Gola phenk donga..
by Pak101.com (few years ago!)
Netaji Ne Ek Bacche Ko Bhiksha Maangte Hue
Dekha, Netaji Unke Paas gaye Aur Samjhaya, Beta
Tumhe School Main Hona Chaiye Tum Yahan Kya Kar
rahe Ho.Baccha Bola School Gaya Tha Par Wahan 1
Rs Bhi Bheek nahi Mili.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?
Pathan: Hamara bhabi achi aurat nahi hai.
Logon ne pucha tumhain kaise pata.
Pathan Bola:
O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho ,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Santa soote waqt
Do glass rakhte hai,
Ek mein paani sur ek
Khaali why?
Socho?
Kyunki pyas lag bhi sakti
Hai aur nahi bhi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
An Airline Introduced
A Special Package For Business Men.
Buy Ur Ticket Get Ur Wife's Ticket Free
After Great Success,
The Company Sent Letters To All The Wives
Asking How Was The Trip.
All Of Them Gave A Same Reply...
by Pak101.com (few years ago!)
One Boy To Another,
What Did U Do On Mothers Day?
2nd Boy,
I Tried To Help Few Girls To Become A Mother:-D
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wife Shoping Kr K Ai
Aur Husband Ne Darwaza Khola
Wife:
Ye Dabba Utha Lo
...
Husband:
Is Mein Zarur Mere Khane Ki
Koi Chez Hogi
Wife:
Han Mere Sendal Hain
by Mohammad Ali (few years ago!)
7 Peer 7 Chatayion Pe Bethe Thay
Aik Larka Aya
Or Sabse Aged Peer Ko Bola
Baba! Larki Nahi Set Hoti
Peer Ne Sabse Chote Peer Ko Kaha Chotu 1 Or Chatai Bicha Dey
by Pak101.com (few years ago!)
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Abdul Sami (few years ago!)