Santa ne apne 6 month k baby ki
Santa ne apne 6 month k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 month k baby ka brthday kese?
Santa: hum semester system ko follow karte h
by Pak101.com (few years ago!) / 886 views
Similar Jokes
Docter; achi sehat k lye roz warzish karo.
Pappu;hum roz cricket or footbal khelte hain
Docter;kab tak
Pappu;jb tak mobile ki battery low na ho jae
by Sabir shah (few years ago!)
Raju- Mai Aaj Lakhpati Hu Toh
Sirf Meri Wife Ki Mehrbaani Se
Ramu- Toh Pehle Tum Kya
They ?
Raju- Pehle Mai Carorepati Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
kaun banega crorepati ?
1 crore ka sawaal wo dono kaun
hain???
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
. .
jo nokia mobile onn karne par
haath milate hain????? :-P =D
by Pak101.com (few years ago!)
Boy-tum ladkiya itni sunder kyo hoti ho? girl- kyo bhagwan ne hame apne hatho se banaya hai.
Boy- kamini bol toh ese rhi hai. Jaise hme net se download kiya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Wife to Santa : “You don’t love me at all”
Santa points towards their five children and says
“Do you think I donwloaded them from google”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Tum 1baar me kitne admi utha skte ho,
PHLWAN-kamse kam 10
Santa-bas,Tumse acha to mera murga hai jo subah
pure mohlle ko utha deta h
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patient: Doctor, I think I need glasses.
Teller: You certainly do! This is a bank.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Paros wali Aunty mujhe bohat tang karti thi.
Jab b kisi ki Shadi hoti wo mere
gaal kheench k kehti
"AB TUMHARI BARI HAI"..
Phir maine unki ye aadat khatam
karwa di.
Friend: Kaise?
.
.
.
.
Girl: Jab kisi ki death ho jati tou
main un k Gaal kheench kkehti.
"AB AAP KI BARI HAI".. :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Banta : Eagle
Santa : Agar cheel bimar ho jaye to? Banta : Illeagal...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
CID- amit tumhara bhai hai kya??
GIRL - haan, amit mera bhai hai
DAYA -kya sach main amit tumhara bhai hai???
GIRL - haan, amit mera bhai hai
....Abhijeet - ek minute, amit tumhara BHAI HAI???
Girl- Ji Haan, Amit mera bhai hai
ACP after thinking for a minute..
.
.
.
.
.
.
ACP -oh.......my god iska matlab tum amit ki behen ho.
by Pak101.com (few years ago!)